
Matematika za ekonomiste
Knjiga je ponajprije namijenjena studentima ekonomskih fakulteta. Rezultat je višegodišnjeg rada na prvoj i drugoj godini Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.
Jedan primjerak je u ponudi
- Blago oštećenje korica
Knjiga je ponajprije namijenjena studentima ekonomskih fakulteta. Rezultat je višegodišnjeg rada na prvoj i drugoj godini Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.
Jedan primjerak je u ponudi
Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.
"Osnove marketinga" (2006) autora Philipa Kotlera, Veronice Wong, Johna Saundersa i Garyja Armstronga jedna je od najutjecajnijih knjiga o marketingu.
Metodologiju društvenih znanosti autor interpretira pomoću šest disciplina: biologije, filozofije, psihologije, tehnologije, ekonomije i prava. Njegova hipoteza je da se pomoću biologije spoznaju sile kauzaliteta, putem filozofije sile finaliteta.
Udžbenik namijenjen studentima pravnih fakulteta i srodnih viših škola, kao i pravnicima koji se u praksi služe engleskim jezikom ili se bave prevođenjem. Knjiga pruža temeljitu podlogu za razumijevanje i korištenje engleskog jezika u pravnom kontekstu.
Knjiga predstavlja ključni udžbenik za razumijevanje rimskog prava. Uključuje latinske izvore rimskog prava s paralelnim hrvatskim prijevodom, čime omogućuje studentima i pravnicima izravan uvid u izvorne pravne tekstove .
Priznat kao vodeći svjetski udžbenik medicinske histologije, Osnove histologije: udžbenik i atlas nudi najcjelovitiji prikaz odnosa između strukture i funkcije tkiva i fizioloških zbivanja u ljudskom tijelu.
Izazovi menadžmenta u XXI. stoljeću knjiga je koja nastoji pružiti čitatelju trenutačni uvid u današnje cjelokupno poslovno okruženje, u ideje, vještine i u moć koju pruža posao menadžera i rukovoditelja.