Poslovanje u vanjskoj trgovini

Poslovanje u vanjskoj trgovini

Ivo Andrijanić

Najvažnija lekcija iz knjige “Vanjska trgovina - kako poslovati s inozemstvom” je razumijevanje međunarodnih trgovačkih običaja, izraza i pravila.

UVOD U SVIJET VANJSKE TRGOVINE Vanjska trgovina i vanjskotrgovinsko poslovanje; marketinška priprema nastupa na stranom tržištu; kako koristiti međunarodne sajmove i međunarodne aukcije; upute za poslovanje na robnim burzama; kako posluju specijalizirani vanjskotrgovinski posrednici; međunarodni trgovački običaji, izrazi i pravila; transportne klauzule i njihovo korištenje u praksi; vanjskotrgovinski, devizni i carinski sustav Republike Hrvatske i dr. OPERATIVNO POSLOVANJE U VANJSKOJ TRGOVINI Korištenje poslovnih informacija u vanjskoj trgovini; kako koristiti informacije preko Interneta; kako uspostaviti poslovnu vezu u inozemstvu i odabrati poslovnog partnera; poduzetništvo u vanjskoj trgovini; upute za osnivanje i poslovanje vlastitoga trgovačkog društva u vanjskoj trgovini; kako ugovarati vanjskotrgovinske poslove; izrada vanjskotrgovinskih kalkulacija u poslovnoj praksi; robna, transportna, osiguravateljna, financijska, carinska i druga poslovna dokumentacija u vanjskoj trgovini; instrumenti plaćanja u poslovanju s inozemstvom; poslovni rizici i osiguranje od rizika u vanjskoj trgovini i dr. UPUTE ZA PRAKTIČAN RAD U VANJSKOJ TRGOVINI Priprema, ugovaranje i izvršenje vanjskotrgovinskih poslovnih transakcija u gospodarskoj praksi: izvoz, uvoz, reeksport, lizing, transfer tehnologije, zajednička ulaganja, konsignacijska prodaja strane robe, turistički aranžmani s inozemstvom i dr.

Naslovnica
Ivo Andrijanić, Gvido Prister
Dimenzije
24 x 17 cm
Broj strana
544
Nakladnik
Mikrorad d.o.o., Zagreb, 2009.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-628671-8

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Einblick in Die Geschäftswelt- Blickpunkt: Bankwesen

Einblick in Die Geschäftswelt- Blickpunkt: Bankwesen

Vega Kraljev
Školska knjiga, 1996.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,99
Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

"Osnove marketinga" (2006) autora Philipa Kotlera, Veronice Wong, Johna Saundersa i Garyja Armstronga jedna je od najutjecajnijih knjiga o marketingu.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,28
Poduzetnička ekonomija: kako učiniti prvi korak

Poduzetnička ekonomija: kako učiniti prvi korak

Đuro Horvat, Željko Tintor

Knjiga je namijenjena studentima viših i visokih poslovnih škola, poduzetnicima, menadžerima, ali se kao korisno gradivo preporučuje i profesorima ekonomske grupe predmeta u srednjim školama.

24 sata, 2006.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,42
Blefsikon: Marketing

Blefsikon: Marketing

Graham Harding, Paul Walton
Mozaik knjiga, 1994.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
2,48
Der deutsche Geschäftsbrief / Njemačko poslovno dopisivanje

Der deutsche Geschäftsbrief / Njemačko poslovno dopisivanje

Blanka Jakić

"Njemačko poslovno dopisivanje" autorice Blanke Jakić je udžbenik namijenjen studentima, poslovnim ljudima i svima koji žele ovladati vještinama poslovne komunikacije na njemačkom jeziku.

Školska knjiga, 1971.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
7,32
RRiF-ov računski plan za poduzetnike

RRiF-ov računski plan za poduzetnike

Mladen Habek, Vlado Brkanić
RRiF-plus, 2001.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
3,20