
Sportska medicina
Drugo, obnovljeno i dopunjeno izdanje.
Dimenzije
24 x 17 cm
Broj strana
870
Nakladnik
JUMENA, Zagreb, 1987.
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
Jedan primjerak je u ponudi
Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
Drugo, obnovljeno i dopunjeno izdanje.
Jedan primjerak je u ponudi
Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.
Ova se knjiga bavi upravljanjem pomoću misija (management by missions, MBM) čija je glavna ideja distribucija korporativnih misija i ciljeva na sve razine kompanije.
"Osnove marketinga" (2006) autora Philipa Kotlera, Veronice Wong, Johna Saundersa i Garyja Armstronga jedna je od najutjecajnijih knjiga o marketingu.
Drugo dopunjeno izdanje.
U udžbeniku koji je pred nama govori se o analizi uzroka državnih odluka i njihovih učinaka na razna područja ekonomske aktivnosti. U prvom planu su javne financije, odnosno prihodi i rashodi države.