Istraživanje tržišta

Istraživanje tržišta

Mira Marušić, Tihomir Vranešević

Istraživanje tržišta već je desecima godina prisutno kao aktivnost koja pomaže u poslovnom odlučivanju. Razumijevanje i primjena istraživanja tržišta postali su važnom i ozbiljnom sastavnicom poslovanja.

Prodaja proizvoda ili usługa na tržištu, s namjerom ostvarivanja dohotka, danas je nezamis liva bez poznavanja tržišta. U nastojanju da se postigne dugoročni tržišni uspjeh, znanje o tržištu može značiti presudnu prednost u usporedbi s konkurentskim poduzećima, jer pomaže u iznalaženju boljeg načina da se zadovolje potrošači. Zbog toga se istraživanje tržišta smatra sastavnim dijelom marketinga i poslovnog upravljanja. Za studente marketinga i poslovnog upravljanja istraživanje je tržišta jedan od važnijih dijelova i područja studiranja.

Knjiga je podijeljena u tri dijela. Prvi dio je uvod u istraživanje tržišta, ulogu i značenje istraživanja u poslovnom odlučivanju. Drugi dio sastoji se od procesa istraživanja tržišta, a treći se odnosi na primjenu istraživanja tržišta. U Dodacima na kraju knjige u ovom, petom izdanju, nalazi se Riječnik pojmova, Istraživanje financijskog tržišta u Republici Hrvatskoj te Panel kućanstva.

Urednik
Jelena Futivić
Naslovnica
Boris Bengez
Dimenzije
24 x 17 cm
Broj strana
582
Nakladnik
24 sata, Zagreb, 2001.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53972-283-6

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Financijsko izvještavanje u Europskoj uniji

Financijsko izvještavanje u Europskoj uniji

Ana Klikovac

Knjiga Financijsko izvještavanje u Europskoj uniji nastala je kao rezultat istraživanja o harmonizaciji financijskog izvještavanja u svijetu, a posebice u Europskoj uniji.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano s ovitkom.
5,24
Uvod u metode znanstvenog istraživanja u društvenim i humanističkim znanostima

Uvod u metode znanstvenog istraživanja u društvenim i humanističkim znanostima

Milko Mejovšek

Knjiga se sastoji od dva dijela i sedam poglavlja. Prvi dio obuhvaća četiri poglavlja koja se odnose na temeljna pitanja znanosti i znanstvenoistraživačkog rada. Drugim dijelom dominira multivarijantni pristup u znanosti.

Naklada Slap, 2003.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
23,12
Latinski za pravnike=Latinitas iuridica: početni udžbenik

Latinski za pravnike = Latinitas iuridica: početni udžbenik

Neven Jovanović, Tamara Tvrtković

Udžbenik je prilagođen potrebama studenata prava koji započinju s učenjem latinskog jezika. Usmjeren na ovladavanje osnovama latinskog jezika i terminologije koja je ključna za razumijevanje rimskog prava i pravnih tekstova.

Pravni fakultet u Zagrebu, 2003.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
13,46
Najbolji prezenter

Najbolji prezenter

Jerry Weissman

Tehnika, stil i strategija najpoznatijeg američkog trenera govorništva. Pridobivanje publike snažnom izvedbom.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,12
Ekonomska čitanka

Ekonomska čitanka

Paul A. Samuelson
Matica hrvatska, 1975.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
12,34
Neorganska hemija sa osnovama hemijske tehnologije II. deo

Neorganska hemija sa osnovama hemijske tehnologije II. deo

Small Bišević, Dragomir Vitorović
Jugoslovenski zavod za proučavanje školskih i prosvetnih pitanja, 1968.
Srpski. Latinica. Broširano.
1,98