
Od krize do vizije: skice za jugoslavensku tehnološku utopiju
Jedan primjerak je u ponudi
Jedan primjerak je u ponudi
Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.
Ova je knjiga na svojih blizu tri stotine stranica vrlo uspješan udžbenik inventivnog menadžmenta na mnogim sveučilištima u Hrvatskoj i široj regiji.
Idila sa zanosnom plavušom i obračun s narkomafijom ključna su zbivanja u ovome romanu čiji je protagonist Hrvat u Americi. Zove se Vladimir, a za svoju privatnu misiju iskorijevanja zla odabrao je ulice Los Angelesa, San Francisca i Las Vegasa.
Dvanaesto izdanje udžbenika s pregledom organizacijskog ponašanja objašnjenog na tri razine: pojedinačno, u grupi i u cjelokupnom organizacijskom sustavu.
"Upravljanje marketingom" (12. izdanje, 2008.) autora Philipa Kotlera i Kevina Lanea Kellera jedno je od najutjecajnijih djela iz područja marketinga.
Knjiga "Kako do rezultata" pruža praktičan vodič za postizanje ciljeva i unapređenje lične i profesionalne efikasnosti.
K. Blanchard i S. Bowles, autori New York Times-ovog poslovnog best-sellera redRaving Fans,vratili su se s knjigom Gung Ho.!