Klasna borba i koncepcije razvoja

Klasna borba i koncepcije razvoja

Luka Marković

Ovo djelo se bavi temama klasne borbe i različitim koncepcijama društvenog i ekonomskog razvoja, pružajući uvid u sociološke i ekonomske teorije relevantne za to vrijeme.

Knjiga “Klasna borba i koncepcije razvoja” autora Luke Markovića bavi se analizom klasne borbe kao centralnog elementa u razvoju društvenih i ekonomskih sistema. Ključne teme uključuju:

-Klasna svijest: Istraživanje kako se klasna svijest razvija i utječe na transformaciju klase od “klase po sebi” do “klase za sebe”. -Klasna borba: Analiza klasne borbe kao pokretačke sile povijesnih promjena i njenog utjecaja na društveni razvoj. -Razvojne koncepcije: Proučavanje različitih teorijskih pristupa razvoju, uključujući socijalističke i kapitalističke modele. -Socijalna i politička filozofija: Razmatranje uloge ideologije i politike u oblikovanju društvenih odnosa i ekonomske politike.

Ove teme su istražene kroz prizmu marksističke teorije, pružajući kritički osvrt na socijalne i ekonomske strukture tog vremena

Urednik
Darko Grlić, Ivan Kuvačić, Antun Žvan
Naslovnica
Dean Jokanović Toumin
Dimenzije
22,5 x 14,5 cm
Broj strana
208
Izdavač
Naprijed, Zagreb, 1978.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Znanost ne isključuje vjeru

Znanost ne isključuje vjeru

Luka Marković

"Znanost ne isključuje vjeru" (2015.) autora Luke Markovića istražuje odnos između znanosti i religije, naglašavajući kako se one ne isključuju, već mogu nadopunjavati.

24 sata, 2015.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
13,98
Management i poduzetništvo: 1000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeća

Management i poduzetništvo: 1000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeća

Ova knjiga je sastavni dio međunarodnog projekta Menagement i poduzetništvo u kojem sudjeluju autori iz Hrvatske, Europe i SAD-a. Temeljni cilj projekta je zemlje u razvoju upozoriti na efikasne načine postizanja gospodarskog rasta.

Mladost, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
8,26
Upravljanje marketingom 1-2

Upravljanje marketingom 1-2

Philip Kotler

Klasici jugoslovenskog prava

Informator, 1988.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
Knjiga se sastoji od dva toma
14,44
Izravni marketing

Izravni marketing

Marinko Kovačić, Đuro Horvat

Direktni marketing svakako predstavlja jednu od najdinamičnijih oblasti marketinga, koja je tokom svog razvoja menjala i tehnike i alate delovanja.

Otokar Keršovani, 2003.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,98
Sedam tajni uspješnog managementa

Sedam tajni uspješnog managementa

Pavao Brajša
Alinea, 1997.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
8,99
Menadžment komercijalnih banaka

Menadžment komercijalnih banaka

Peter S. Rose

Knjiga Menadžment komercijalnih banaka autora Petera S. Rosea pruža detaljan uvid u poslovanje, strategije i regulative komercijalnih banaka, fokusirajući se na menadžerske izazove i finansijske odluke u savremenom bankarstvu.

Mate d.o.o, 2005.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
50,00