Međunarodni ekonomski odnosi

Međunarodni ekonomski odnosi

Đurica Acin, Antonije Tasić

Ova knjiga obuhvata analizu ekonomske saradnje između različitih zemalja, trgovine, investicija, monetarne politike i drugih aspekata međunarodne ekonomije.

Urednik
Tihomir Šuvakov
Dimenzije
24 x 17 cm
Broj strana
273
Izdavač
Institut za međunarodne ekonomske odnose, Novi Sad, 1985.
 
Tiraž: 1.000 primeraka
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Srpski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u vrlo dobrom stanju
Oštećenja / nepogodnosti:
  • Tragovi patine
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Financijska tržišta i institucije

Financijska tržišta i institucije

Frederic S. Mishkin, Stanley G. Eakins

„Finansijska tržišta i institucije“ Frederika S. Miškina i Stenlija G. Ikinsa (izdanje iz 2005.) pruža sveobuhvatan pregled finansijskih sistema, istražujući ulogu finansijskih tržišta, institucija i instrumenata u privredi.

Mate d.o.o, 2005.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
31,48
IT u primjeni

IT u primjeni

Dennis G. Severance, Jacque Passino

Vodič za menadžere za primenu sistema informacionih tehnologija.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano s omotom.
4,12
Ekonomika

Ekonomika

Tina Drutter, Izak Drutter

Udžbenik političke ekonomije namenjen studentima ekonomskih škola i fakulteta. Delo pruža sistematski pregled osnovnih ekonomskih pojmova, fokusirajući se na političku ekonomiju u kontekstu socijalističkog sistema SFRJ.

Naprijed, 1964.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
1,99 - 2,78
Ekonomija i novi razvoj

Ekonomija i novi razvoj

Mirjana Dragičević

Problemi ekonomskog razvoja su u ovoj knjizi naišli na veoma stručnu obradu, pa je mogu koristiti studenti i naučnici drugih društvenih delatnosti.

Alinea, 1996.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,98
Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

„Osnove marketinga“ (2006) Filipa Kotlera, Veronike Vong, Džona Sondersa i Gerija Armstronga jedna je od najuticajnijih knjiga o marketingu.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,28
Management i poduzetništvo: 1000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeća

Management i poduzetništvo: 1000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeća

Ova knjiga je sastavni dio međunarodnog projekta Menagement i poduzetništvo u kojem sudjeluju autori iz Hrvatske, Europe i SAD-a. Temeljni cilj projekta je zemlje u razvoju upozoriti na efikasne načine postizanja gospodarskog rasta.

Mladost, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
8,26