Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

David H. Bangs

Mali i srednji preduzetnici moraju da planiraju na način koji je uobičajen i prihvaćen u poslovnom svetu, kako bi ostali na tržištu.

Dobar marketinški plan je srž poslovnog plana i mapa puta koja će pomoći kompaniji da postigne postavljeni cilj. Knjiga „Kako napraviti marketinški plan“ pomoći će preduzetniku da postavi svoje strateške ciljeve, podeli ih na kratkoročne zadatke i detaljne dnevne marketinške akcije. Knjiga se bavi odgovorima na pitanja: kako pronaći najbolje potencijalne kupce, kako se razlikovati od konkurencije, kako formirati cene koje će doneti najveći profit i kako napraviti plan prodaje i drugih marketinških akcija koje donose rezultate.

Naslov originala
The market planning guide: creating a plan to successfully market
Prevod
Branimir Tomičić, Željko Jakubin
Dimenzije
27,5 x 21,5 cm
Broj strana
141
Izdavač
Jakubin i sin, Zagreb, 1998.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-962085-6

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

State capitalism: How the Return of Statism is. Transforming the World

State capitalism: How the Return of Statism is. Transforming the World

Joshua Kurlantzick

Knjiga Državni kapitalizam nudi dosad najbritkiju analizu onoga što pojava državnog kapitalizma znači za demokratsku politiku diljem svijeta.

Oxford University Press, 2016.
Engleski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
19,72
Međunarodni ekonomski odnosi

Međunarodni ekonomski odnosi

Đurica Acin, Antonije Tasić

Ova knjiga obuhvata analizu ekonomske saradnje između različitih zemalja, trgovine, investicija, monetarne politike i drugih aspekata međunarodne ekonomije.

Institut za međunarodne ekonomske odnose, 1985.
Srpski. Latinica. Broširano.
5,28
Japanci dolaze : uzajamno dejstvo multinacionalnog biznisa i politike

Japanci dolaze : uzajamno dejstvo multinacionalnog biznisa i politike

Joši Curumi
Beogradski grafičko-izdavački zavod, 1982.
Srpski. Latinica. Broširano.
4,99
Ekonomika

Ekonomika

Tina Drutter, Izak Drutter

Udžbenik političke ekonomije namenjen studentima ekonomskih škola i fakulteta. Delo pruža sistematski pregled osnovnih ekonomskih pojmova, fokusirajući se na političku ekonomiju u kontekstu socijalističkog sistema SFRJ.

Naprijed, 1964.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
1,99 - 2,78
Financijsko izvještavanje u Europskoj uniji

Financijsko izvještavanje u Europskoj uniji

Ana Klikovac

Knjiga Finansijsko izveštavanje u Evropskoj uniji nastala je kao rezultat istraživanja o usklađenosti finansijskog izveštavanja u svetu, a posebno u Evropskoj uniji.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano s omotom.
5,24
Ekonomija novca, bankarstva i financijskih tržišta

Ekonomija novca, bankarstva i financijskih tržišta

Frederic S. Mishkin

Knjiga Ekonomija novca, bankarstva i finansijskih tržišta pruža detaljan uvid u funkcije novca, ulogu banaka i dinamiku finansijskih tržišta, analizirajući njihov uticaj na privredu i monetarnu politiku.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
20,00