Poduzetnička ekonomija: kako učiniti prvi korak

Poduzetnička ekonomija: kako učiniti prvi korak

Đuro Horvat, Željko Tintor

Knjiga je namenjena studentima viših i viših poslovnih škola, preduzetnicima, menadžerima, ali se kao koristan materijal preporučuje i profesorima ekonomskih predmeta u srednjim školama.

Knjiga je posebno namenjena preduzetnicima i zanatlijama koji obavljaju menadžerske poslove u sopstvenom poslovanju. Namenjen je i mladim preduzetnicima i preduzetnicima početnicima, koji moraju da ovladaju bar minimalnim preduzetničkim znanjem i veštinama.

Dimenzije
24 x 17 cm
Broj strana
314
Izdavač
24 sata, Zagreb, 2006.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53731-500-9

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Izravni marketing

Izravni marketing

Marinko Kovačić, Đuro Horvat

Direktni marketing svakako predstavlja jednu od najdinamičnijih oblasti marketinga, koja je tokom svog razvoja menjala i tehnike i alate delovanja.

Otokar Keršovani, 2003.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,989,88
Kirurgija

Kirurgija

Ivan Prpić, Helena Bauer
Medicinska knjiga, 1986.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,99 - 5,12
Gung Ho! Sve za tvrtku, tvrtku nizašto!

Gung Ho! Sve za tvrtku, tvrtku nizašto!

Ken Blanchard, Sheldon Bowles

K. Blanchard i S. Bovles, autori poslovnog bestselera Nev Iork Times RedRaving Fans, vraćaju se sa knjigom Gung Ho.!

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
9,26
Osnove opće sociologije

Osnove opće sociologije

Ante Fiamengo

Knjiga predstavlja jedan od najvažnijih univerzitetskih udžbenika sociologije u Hrvatskoj i bivšoj Jugoslaviji. Delo je doživelo mnoga izdanja, uključujući i 18. izdanje iz 1990. godine, i služilo je kao temeljni udžbenik generacijama učenika.

Narodne novine, 1985.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,28
Katarakta

Katarakta

Krešimir Čupak
Školska knjiga, 1990.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
10,99
Istraživanje tržišta

Istraživanje tržišta

Mira Marušić, Tihomir Vranešević

Istraživanje tržišta je decenijama prisutno kao aktivnost koja pomaže u poslovnom odlučivanju. Razumevanje i primena istraživanja tržišta postali su važna i ozbiljna komponenta poslovanja.

24 sata, 2001.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
24,32