Najbolji prezenter

Najbolji prezenter

Jerry Weissman

Tehnika, stil i strategija najpoznatijeg američkog trenera javnog govora. Sticanje publike moćnim nastupom.

Džeri Vajsman, korporativni edukator, proveo je dvadeset godina podučavajući rukovodioce kako da vode uspešne i profitabilne IPO promotivne ture. Njegovi klijenti rast cena akcija i veću vrednost inicijalne javne ponude akcija pripisuju upravo njegovim obrazovnim metodama. Vajsmanove tehnike su se pokazale efikasnim za desetine svetskih lidera, uključujući Tima Koogla, osnivača i izvršnog direktora Iahoo!-a, Skota Kuka, osnivača Intuita i Rida Hejstinsa, osnivača i izvršnog direktora Netflik-a.

Sada vam The Best Presenter donosi istu efikasnu tehniku, stil i strategiju koji su pomogli rukovodiocima u više od 1.000 kompanija da povećaju finansije i prodaju, predlože partnerstva i dobiju odobrenja za projekte. Zajedno sa studijama slučaja poznatih moćnih prezentatora, Martina Lutera Kinga, Džona F. Kenedija, Ronalda Regana i Baraka Obame, ova knjiga vas uči kako da održite pobednički govor ili prezentaciju koja će zadržati pažnju vaše publike od početka do kraja.

Pratićete program koji u sedam koraka pokazuje kako sadržaj govora oblikovati u ubedljivu priču. Naučićete kako da savladate tremu pre javnog nastupa i da prezentaciju učinite snažnom i ubedljivom i istovremeno prirodnom. Naučićete da komunicirate izrazima lica i gestovima, da izazovete empatiju kod publike i da integrišete grafički dizajn i animaciju u prezentaciju.

Dimenzije
23 x 15 cm
Broj strana
300
Izdavač
Mate d.o.o, Zagreb, 2010.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Prezentacijom do uspjeha

Prezentacijom do uspjeha

Jerry Weissman

U ovoj knjizi svetski poznati konsultant i voditelj Džeri Vajsman govori kako da se povežete sa najtežom i najzahtevnijom publikom i inspirišete je da preduzme akciju.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,12
IT u primjeni

IT u primjeni

Dennis G. Severance, Jacque Passino

Vodič za menadžere za primenu sistema informacionih tehnologija.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano s omotom.
4,12
Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

„Osnove marketinga“ (2006) Filipa Kotlera, Veronike Vong, Džona Sondersa i Gerija Armstronga jedna je od najuticajnijih knjiga o marketingu.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,28
Uvod u poslovnu etiku i korporacijsku društvenu odgovornost

Uvod u poslovnu etiku i korporacijsku društvenu odgovornost

Kristijan Krkač

Po prvi put na hrvatskom tržištu, u skladu sa svjetskim trendovima, objavljena je ova knjiga posvećena poslovnoj etici i društveno-korporativnoj poslovnoj odgovornosti.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,88
Komentar Zakona o kaznenom postupku - s prilozima, knjiga 1

Komentar Zakona o kaznenom postupku - s prilozima, knjiga 1

Berislav Perišić, Milojko Vučković, Petar Veić, Federica Dusman, Lidija Lukina Karajković, Aldo R...

Jedno od najvažnijih radova u hrvatskoj pravnoj literaturi, posebno iz oblasti krivičnog procesnog prava. Knjiga daje detaljnu analizu Zakonika o krivičnom postupku, uključujući sve relevantne izmene, kao i sudsku praksu i međunarodne standarde.

Pravni fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2001.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
38,56
Zakon o kaznenom postupku i drugi izvori hrvatskog kaznenog postupovnog prava

Zakon o kaznenom postupku i drugi izvori hrvatskog kaznenog postupovnog prava

Davor Krapac

Peto, izmijenjeno i dopunjeno izdanje Zakona o kaznenom postupku i drugih izvora hrvatskog krivičnog procesnog prava.

Narodne novine, 2003.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
12,36 - 12,48