Strateško vođenje intervjua

Strateško vođenje intervjua

Richaurd Camp, Mary E. Vielhaber, Jack L. Simonetti

Knjiga „Strateško intervjuisanje“ bavi se tehnikama i metodama efikasnog intervjuisanja u različitim kontekstima, uključujući poslovne, novinarske, istraživačke i forenzičke intervjue.

Otkrijte tehnike strateškog intervjuisanja koje će dovesti do uspeha vaše organizacije. Ova knjiga je zgodan resurs koji opisuje proces od šest koraka za privlačenje i zadržavanje kvalitetnog zaposlenog. Kroz knjigu će menadžeri naučiti kako da smanje subjektivnost tokom intervjua, postavljaju prava pitanja i donose znatno bolje odluke o zapošljavanju. Knjiga je obogaćena brojnim ilustrovanim primerima poslovnih slučajeva i zasnovana je na širokoj bazi znanja.

Kratak sadržaj:

Postavljanje realnih ciljeva i vođenje intervjua Jasno definisanje radnih očekivanja neophodnih za uspešno obavljanje posla Postavljanje pitanja koja predviđaju sposobnost kandidata da postigne standarde rada Donošenje odluka o željenom odgovoru pre postavljanja pitanja

Naslovnica
Paula Goldstein
Dimenzije
23 x 15 cm
Broj strana
195
Izdavač
Mate d.o.o, Zagreb, 2007.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Nauka o upravi

Nauka o upravi

Eugen Pusić

Knjiga predstavlja temeljno djelo iz oblasti upravne znanosti u Hrvatskoj. Autor je inovativno pristupio administraciji kao samostalnoj naučnoj disciplini, čime je postavio temelje za njeno akademsko proučavanje i institucionalizaciju.

Narodne novine, 1989.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
13,56
Prezentacijom do uspjeha

Prezentacijom do uspjeha

Jerry Weissman

U ovoj knjizi svetski poznati konsultant i voditelj Džeri Vajsman govori kako da se povežete sa najtežom i najzahtevnijom publikom i inspirišete je da preduzme akciju.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,12
Ogledi o društvenim procesima i institucijama

Ogledi o društvenim procesima i institucijama

Stanko Petković, Josip Kregar

Druga knjiga autora Petkovića i Kregara, koja je namenjena studentima koji se pripremaju za ispite. Prvi je objavljen pod naslovom „Pregled glavnih sistema socioloških teorija“.

Sveučilišna tiskara, 1997.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,34
Opća patologija: s osnovama normalne i patološke genetike i imunologije

Opća patologija: s osnovama normalne i patološke genetike i imunologije

Roko Živković
Medicinska knjiga, 1984.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
0,99 - 4,38
Nova globalna pozornica

Nova globalna pozornica

Kenichi Ohmae

Živimo u umreženom i međuzavisnom svetu, ujedinjeni u globalnoj ekonomiji koja je oslabila granice i prekogranične saveze, što je jedini način da kompanije opstanu.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
6,50
Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

„Osnove marketinga“ (2006) Filipa Kotlera, Veronike Vong, Džona Sondersa i Gerija Armstronga jedna je od najuticajnijih knjiga o marketingu.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,28