Sportski menadžment

Sportski menadžment

John Beech, Simon Chadwick

Najbolji uvid u budućnost profesionalnog sporta.

U vreme profesionalizacije sportskog poslovanja i sportskog menadžmenta, ova knjiga je od izuzetnog značaja s obzirom da predstavlja savršen putokaz za 21. vek, kako za studente, tako i za iskusne profesionalce. Za razliku od sličnih udžbenika na ovu temu, u knjizi Biča i Čedvika ne nedostaje teorija menadžmenta. Koristan je za univerzitetska predavanja, kao i za one koji se bave sportskim menadžmentom.

Ova revolucionarna nova knjiga daje menadžerima i budućim menadžerima sportskih organizacija sve alate koji su im potrebni. Sportski menadžment je savršen za studente sportskog menadžmenta na studijama o slobodnom vremenu, sportu i poslovnom menadžmentu. Tekstove su pisali vodeći stručnjaci iz akademske zajednice i prakse iz Velike Britanije, Evrope i Australije, pa će biti veoma interesantni stručnjacima koji se već bave sportskim biznisom.

Kombinacijom teorije i prakse, knjiga Sportski menadžment pruža uvid u specifičan kontekst sportskih organizacija. Proučava teorije i praksu menadžmenta u sportu u okviru funkcionalnih oblasti finansija, ljudskih resursa i marketinga. Pored toga, bavi se važnim savremenim temama kao što su upravljanje rizicima, mediji, sponzorstva i trgovina robom. Autori su odabrali podsticajne primere iz raznih sportova i iz različitih zemalja.

Glavne karakteristike knjige:

Prvi poslovni udžbenik dizajniran za potrebe upravljanja sportom za studente van SAD. Brojni originalni slučajevi i primeri iz raznih sportova podstiču studente da primene teoriju na scenarije iz stvarnog sveta. Ishodi, pitanja, vežbe i ideje za učenje koje pomažu učenicima da napreduju na strukturisan način.

Dimenzije
24 x 17 cm
Broj strana
500
Izdavač
Mate d.o.o, Zagreb, 2010.
 
Latinica. Broširano s omotom.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Osnove opće sociologije

Osnove opće sociologije

Ante Fiamengo

Knjiga predstavlja jedan od najvažnijih univerzitetskih udžbenika sociologije u Hrvatskoj i bivšoj Jugoslaviji. Delo je doživelo mnoga izdanja, uključujući i 18. izdanje iz 1990. godine, i služilo je kao temeljni udžbenik generacijama učenika.

Narodne novine, 1990.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,36
Teorija književnosti

Teorija književnosti

Milivoj Solar

Ova knjiga je namenjena srednjoškolcima, studentima književnosti i svima onima koji žele da se upoznaju sa osnovnim pojmovima teorije književnosti i nekim osnovnim problemima naučnog proučavanja književnosti.

Školska knjiga, 1982.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
2,99 - 3,76
Viktimologija: Studije o žrtvama

Viktimologija: Studije o žrtvama

Zvonimir Šeparović

Knjiga Viktimologija: Studije o žrtvama Zvonimira Šeparovića, objavljena 1985. godine, pionirsko je djelo u hrvatskoj i jugoslovenskoj pravnoj nauci koje sistematski istražuje žrtve krivičnih djela i njihovu zaštitu.

Informator, 1997.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,46
Bogatstvo na dnu ekonomske piramide

Bogatstvo na dnu ekonomske piramide

C. K. Prahalad

Revidirano i ažurirano izdanje povodom 5. godišnjice. Iskorenjivanje siromaštva kroz profit.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
9,28
Podsticanje i sputavanje stvaralačkog ponašanja ličnosti

Podsticanje i sputavanje stvaralačkog ponašanja ličnosti

Radivoj Kvaščev

Drugo izmenjeno izdanje.

Svjetlost, 1980.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,98
Istraživanje tržišta

Istraživanje tržišta

Mira Marušić, Tihomir Vranešević

Istraživanje tržišta je decenijama prisutno kao aktivnost koja pomaže u poslovnom odlučivanju. Razumevanje i primena istraživanja tržišta postali su važna i ozbiljna komponenta poslovanja.

Adeco, 2001.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
24,3221,89