Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Philip Kotler, Kevin Lane Keller

„Upravljanje marketingom“ (12. izdanje, 2008) Filipa Kotlera i Kevina Lejna Kelera jedno je od najuticajnijih dela u oblasti marketinga.

Knjiga pruža sveobuhvatan pregled marketinških koncepata, strategija i alata koji pomažu kompanijama da izgrade jake brendove i postignu konkurentsku prednost. Autori ističu značaj istraživanja tržišta, segmentacije, ciljanog oglašavanja i pozicioniranja proizvoda. Oni takođe pokrivaju digitalni marketing, CRM, ponašanje potrošača i marketinške inovacije. Ova knjiga nudi praktične smernice i primere iz stvarnog sveta iz poslovnog sveta, što je čini ključnim resursom za studente, menadžere i marketinške stručnjake.

Naslov originala
Marketing management, 12th edition
Prevod
Ivanka Rajh, Gordana Kosanović Juričević, Nikolina Parlov, Marija Zovko, Josip Hrgović, Ivana Tuđman, Emil Heršak, Mato Njavro, Marina Kuzmić
Urednik
Đuro Njavro
Dimenzije
27 x 21 cm
Broj strana
764
Izdavač
Mate d.o.o, Zagreb, 2008.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Upravljanje marketingom 1-2

Upravljanje marketingom 1-2

Philip Kotler

Klasici jugoslovenskog prava

Informator, 1988.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
Knjiga se sastoji od dva toma
14,44
Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Philip Kotler, John T. Bowen, James C. Makens

Knjiga daje sveobuhvatan pregled marketinških strategija i alata prilagođenih specifičnostima ugostiteljske i turističke industrije, sa fokusom na stvaranje vrednosti za goste i postizanje konkurentske prednosti.

Mate d.o.o, 2011.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
50,00
Svijet, svijest i zavisnost

Svijet, svijest i zavisnost

Matko Meštrović

Informacija, ekonomija i razvoj, Svijet kao komunikacijski proces, Društveni kapital nije isto što i podruštvovljeni kapital

August Cesarec, 1983.
Hrvatski. Latinica. Broširano s omotom.
6,79
#6 Služba unutrašnjih poslova i prevencija kriminaliteta

#6 Služba unutrašnjih poslova i prevencija kriminaliteta

Slobodan Tatarac, Andrija Makra
Savezni sekretarijat za unutrašnje poslove, 1971.
Srpski. Latinica. Broširano.
7,96
Organizacija poslova i vrednovanje rada

Organizacija poslova i vrednovanje rada

Dušan Janičić, Momčilo Živković

Performance evaluation is key to fairly rewarding employees. This includes assessing the work tasks, competencies and contributions of each employee.

Institut za unapređenje robnog prometa, 1986.
Srpski. Latinica. Broširano.
10,26
The act of writing

The act of writing

Eric Gould, Robert Diyanni, William Smith
Random House, 1988.
Engleski. Latinica. Broširano.
3,99