Oh la la! Meso

Oh la la! Meso

Stephan Macchi
Prevod
Marina Jelinek, Slavica Petojević
Urednik
Marin Galić, Maja Šokčević Lovrić
Dimenzije
21 x 20 cm
Broj strana
68
Izdavač
EPH media d. o. o., Zagreb, 2010.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Veliki Kneippov priručnik: učenje o zdravom životu i prirodnom liječenju

Veliki Kneippov priručnik: učenje o zdravom životu i prirodnom liječenju

Josef Kaiser

„Veliki Knajpov priručnik“ je sažeto delo zasnovano na učenjima Sebastijana Knajpa, bavarskog sveštenika i hidroterapeuta. Knjiga promoviše prirodne metode lečenja i zdrav život, kombinujući vekovno znanje sa savremenom medicinom.

Založba Drava Celovec, 1989.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
7,32
Kako spriječiti i rano otkriti rak?

Kako spriječiti i rano otkriti rak?

Mirko Šamija, Marija Strnad, Zdravko Ebling

Predstavlja sveobuhvatni priručnik o prevenciji i ranom otkrivanju raka u Hrvatskoj.

Medicinska naklada, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
2,12
Koža svrbi, nos curi, oči peku - Pobijedite alergije

Koža svrbi, nos curi, oči peku - Pobijedite alergije

Maja Klarić

Knjiga na najjednostavniji način objašnjava danas poznate alergijske bolesti, proces obolevanja od alergija i načine njihovog lečenja.

Dušević & Kršovnik, 2008.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,38 - 6,66
Osnovi prve pomoći - uputstva za svakoga

Osnovi prve pomoći - uputstva za svakoga

Mirko Derganc
Jugoslovenski crveni krst, 1964.
Srpski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
3,78 - 3,99
Zadar - Putnikov vodič

Zadar - Putnikov vodič

Jerko Čulić
Turistički savez, 1953.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,12
Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Philip Kotler, John T. Bowen, James C. Makens

Knjiga daje sveobuhvatan pregled marketinških strategija i alata prilagođenih specifičnostima ugostiteljske i turističke industrije, sa fokusom na stvaranje vrednosti za goste i postizanje konkurentske prednosti.

Mate d.o.o, 2011.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
50,00