Damodaran o valuaciji

Damodaran o valuaciji

Aswath Damodaran

Sposobnost valuiranja imovine bitna je vještina u širokoj raznolikosti profesionalnih Okruženja: od korporativnih financija do upravljanja portfeljem i strategije.

Dok su razlozi valuiranja širokog raspona i raznoliki kao i samo poslovanje, osnovna pravila valuacije iznenađujuće su slična kako oblikom, tako i funkcijom. Drugo izdanje knjige Damodaran o valuaciji donosi danas najizravniji i najrazumljiviji pregled pristupa i modela za izradu valuacije. Napisao ju je poznati profesor, autor i autoritet valuacije, Aswath Damodaran, i u potpunosti je revidirana i ažurirana u odnosu na izuzetno popularno prvo izdanje - koje je postalo vrlo važna referenca za svaku profesionalnu osobu koja treba točnu i pouzdanu informaciju o evaluaciji - ova neprocjenjiva knjiga donosi vam: • Temeljit obuhvat raznih osebujnih pristupa valuaciji i ključnih modela unutar svakog • Tehnike za ispravnu procjenu učinka na vrijednost dioničkih opcija zaposlenika i drugih kompenzacija na bazi dionica • Metodologije za upotrebu evaluacijskih modela za nematerijalnu imovinu - patente, autorska prava, trgovačke marke, licence, zaštitna imena i dr. • Zdrave strategije za identifikaciju i mjerenje vrijednosti kontrole u nekom poslovanju i zašto očekivana vrijednost kontrole igra ulogu u mnogim različitim kontekstima valuacije. • Rasprava o utjecaju likvidnosti - ili, točnije, nelikvidnosti - na vrijednost, kao i o načinima mjerenja tog utjecaja • Potencijalni izvori neuhvatljivih „sinergija“ pri spajanju dvaju subjekata te kako najbolje procijeniti svaki tip sinergije i istraživanje zašto tvrtke tako često preplate sinergiju

Naslov izvornika
Damodaran on valuation
Prijevod
Iva Cerovsky
Dimenzije
25 x 18,5 cm
Broj strana
688
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2010.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53246-087-2

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Upravljanje marketingom 1-2

Upravljanje marketingom 1-2

Philip Kotler

Analiza, planiranje i kontrola

Informator, 1988.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
Knjiga se sastoji od dva toma
14,44
Budućnost svijeta : velika rasprava

Budućnost svijeta : velika rasprava

Christopher Freeman, Marie Jahoda
Globus.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
5,98
Riješite u 30 dana novac

Riješite u 30 dana novac

Caro Handley

So organisieren Sie Ihre Finanzen in nur einem Monat.

Marjan tisak, 2004.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,32
Dugovi stvarnost i mit

Dugovi stvarnost i mit

George Macesich
August Cesarec, 1987.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,98
Zur Kritik bürgerlicher Didaktik und Bildungsökonomie

Zur Kritik bürgerlicher Didaktik und Bildungsökonomie

Freerk Huisken
List Verlag München, 1972.
Njemački. Latinica. Broširano.
3,98
Ikonoklast

Ikonoklast

Gregory Berns

Ein Bilderstürmer bezeichnet laut Gregory Burns eine Person, die unkonventionell denkt, etablierte Normen untergräbt und trotz gesellschaftlichem Druck innovative Ideen einbringt.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
12,00