
Upravljanje marketingom 1-2
Analiza, planiranje i kontrola
Knjiga se sastoji od dva toma.
Jedan višetomni primjerak je u ponudi.


Analiza, planiranje i kontrola
Knjiga se sastoji od dva toma.
Jedan višetomni primjerak je u ponudi.
Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.
Knjiga pruža sveobuhvatan pregled marketinških strategija i alata prilagođenih specifičnostima ugostiteljske i turističke industrije, s fokusom na kreiranje vrijednosti za goste i postizanje konkurentske prednosti.
"Osnove marketinga" (2006) autora Philipa Kotlera, Veronice Wong, Johna Saundersa i Garyja Armstronga jedna je od najutjecajnijih knjiga o marketingu.
Upravljenje i marketing u turbolentnim vremenima. Neophodan vodič poslovnim vođama koji nastoje preživjeti današnje ekonomske oluje, a žele i napredovati u neizbježnim turbolencijama sutrašnjice.
Problemi ekonomskog razvoja našli su u ovoj knjizi vrlo stručnu obradu pa se njome mogu koristiti i studenti i znanstvenici ostalih društvenih djelatnosti.
Ilić razmatra kako zadovoljenje vlastitih potreba predstavlja smisao i uslov ljudskog postojanja.
Gospodarsko pravo uređuje pravne odnose između pravnih i fizičkih osoba koje obavljaju gospodarsku djelatnost, sudjeluju u prometu roba, usluga, kapitala i rada u okviru tržišnog gospodarstva.