Nema više loših ocjena. Kako to ostvariti?

Nema više loših ocjena. Kako to ostvariti?

Britta Weimer, Sabine Heb, Manuela Brademann

Posao” učenika, nije nimalo lak. Žele li biti uspješni u svom “zvanju”, mladi moraju puno vremena posvetiti učenju, pisanju domaćih zadaća, pripremanju testova i referata. Evo priručnika, koji će na jednostavan i razumljiv način pomoći da učenje postane pravo zadovoljstvo, pa tako ni uspjeh zacijelo neće izostati.

Naslov originala
Schluss mit schlechten noten - So kannst du es schaffen
Prevod
Marija Čižmek
Urednik
Davor Uskoković
Naslovnica
Marija Morić
Dimenzije
21 x 14 cm
Broj strana
106
Izdavač
Mozaik knjiga, Zagreb, 2005.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-196630-3

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Uvod u psihologiju: Suvremena znanstvena i primijenjena psihologija

Uvod u psihologiju: Suvremena znanstvena i primijenjena psihologija

Dean Ajduković, Mira Čudina, Vladimir Kolesarić, Ivan Koren, Mirjana Krizmanić, Pavao Novosel, Jo...
Grafički zavod Hrvatske (GZH), 1991.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
17,68
Majka uspjeha: kako sam odgojila pobjednike

Majka uspjeha: kako sam odgojila pobjednike

Amy Chua

Autor je profesor prava na Pravnom fakultetu Jejla. Kao dete, ona i njena porodica su emigrirali iz Republike Kine u SAD. U ovoj knjizi piše o tehnikama obrazovanja.

Znanje, 2012.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,32
Opća pedagogija

Opća pedagogija

XI prerađeno i dopunjeno izdanje

Pedagoško-književni zbor, 1967.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,884,70
Radovi razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije 1991/1992

Radovi razdio filozofije, psihologije, sociologije i pedagogije 1991/1992

Sveučilište u Splitu, 1993.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
2,98
Unapređivanje čitanja u osnovnoj školi

Unapređivanje čitanja u osnovnoj školi

Alojz Kobola

Autor analizira različite pristupe i strategije koje učitelji mogu koristiti kako bi potaknuli učenike na bolje razumijevanje i uživanje u čitanju.

Školska knjiga, 1977.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,52