Društveni marketing

Društveni marketing

Marcel Meler

Knjiga je namijenjena djelatnicima u izvan gospodarskim djelatnostima (društvenim, vjerskim, strukovnim, političkim itd.), kako bi probleme razrješavali na način primjeren tržišnim uvjetima.

Dimenzije
24 x 17 cm
Broj strana
274
Nakladnik
Ekonomski fakultet Osijek - EFOS, Osijek, 1994.
 
Tiraž: 500 primjeraka
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-607302-1

Dva primjerka su u ponudi

Primjerak broj 1

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!

Primjerak broj 2

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Oštećenja / nepogodnosti:
  • Blago oštećenje korica
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Istraživanje tržišta

Istraživanje tržišta

Marcel Meler

Ova je knjiga namijenjena studentima prediplomskih studija kako bi im pomogla u stjecanju danas nedvojbeno neophodnih, temeljnih teorijskih spoznaja iz istraživanja tržišta.

Ekonomski fakultet Osijek - EFOS, 1989.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
9,98
The Islamic Revolution of Iran. A Sociological Study (Vol. I)

The Islamic Revolution of Iran. A Sociological Study (Vol. I)

Alireza Azquandi, Mohammad Hassan Rajabi, Hatam Quaderi, Manouchehr Mohammadi, Gholam-Reza Mosaww...
Al-Hoda, 2001.
Engleski. Latinica. Broširano.
19,99
Der Glaube an Deutschland Ein Kriegserleben von Verdun bis zum Umsturz

Der Glaube an Deutschland Ein Kriegserleben von Verdun bis zum Umsturz

Hans Zöberlein
NSDAP., Franz Eher Nachf., 1941.
Njemački. Latinica. Tvrde korice.
24,99
Realizacija: Umijeće uspješne provedbe poslova i projekata

Realizacija: Umijeće uspješne provedbe poslova i projekata

Larry Bossidy, Ram Charan

Realizacija je specifičan niz pravila ponašanja i tehnika kojima kompanije moraju ovladati kako bi postale konkurentne. Realizacija je samostalna disciplina. U velikim kompanijama, kao i u onima malima, ona je danas temelj uspjeha.

V.B.Z, 2016.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
12,46
Istraživanje tržišta

Istraživanje tržišta

Mira Marušić, Tihomir Vranešević

Istraživanje tržišta već je desecima godina prisutno kao aktivnost koja pomaže u poslovnom odlučivanju. Razumijevanje i primjena istraživanja tržišta postali su važnom i ozbiljnom sastavnicom poslovanja.

Adeco, 2001.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
24,32