Realizacija: Umijeće uspješne provedbe poslova i projekata

Realizacija: Umijeće uspješne provedbe poslova i projekata

Larry Bossidy, Ram Charan

Realizacija je specifičan niz pravila ponašanja i tehnika kojima kompanije moraju ovladati kako bi postale konkurentne. Realizacija je samostalna disciplina. U velikim kompanijama, kao i u onima malima, ona je danas temelj uspjeha.

Kad je Realizacija prvi put objavljena, 2002. godine, promijenila je dotadašnji način poslovanja. Analizom discipline uspješne provedbe poslova i projekata pomogla je tisućama poslovnih ljudi da uspiju u svom završnom koraku prema uspjehu. Novim izdanjem autori knjige Larry Bossidy i Ram Charan dopunjuju svoju osnažujuću poruku za svijet u kojem su stara pravila poljuljana, a radikalna promjena postaje rutinom.

S mnoštvom primjera iz stvarnog poslovnog svijeta, Realizacija pruža realističan i čvrst pristup poslovnom uspjehu. Ona vam otkriva kako da povežete ljudske, strateške i operativne procese – tri temeljna čimbenika svake organizacije – i stvorite poslovanje temeljeno na dijalogu, intelektualnom poštenju i realizmu.

Kompanije okrenute realizaciji mijenjaju se brže od drugih, stoga svaki poslovni vođa, u svakoj kompaniji i na svakoj razini, mora ovladati disciplinom realizacije. Na taj način on postiže vjerodostojnost. Kad dođete do kraja knjige, bit će vam jasno kako se to radi. Vaše poznavanje discipline realizacije dat će vam prednost pred konkurencijom. Ako sve to potom provedete u djelo, znamo da ćete ostvariti bolje rezultate.

Naslov izvornika
Execution: the discipline of getting things done
Prijevod
Petar Vujačić
Urednik
Stjepan Ravić
Dimenzije
23,5 x 15,5 cm
Broj strana
276
Nakladnik
V.B.Z, Zagreb, 2016.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53304-898-7

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Strateški menadžment (14. izdanje)

Strateški menadžment (14. izdanje)

Arthur A. Thompson, A. J. Strickland Iii, John E. Gamble

Knjiga "Strateški menadžment" (14. izdanje, 2008.) autora Arthura A. Thompsona, A.J. Stricklanda III i Johna E. Gamblea sveobuhvatan je udžbenik podijeljen u dva dijela.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,10
Najbolji prezenter

Najbolji prezenter

Jerry Weissman

Tehnika, stil i strategija najpoznatijeg američkog trenera govorništva. Pridobivanje publike snažnom izvedbom.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,12
Organizacija i poslovanje nabave

Organizacija i poslovanje nabave

Ladislav Stihović

Knjiga se bavi i specifičnostima planskog upravljanja nabavom, karakterističnim za tadašnju socijalističku ekonomiju. Raspravlja se o odnosima s planskim tijelima, kvotama, normama potrošnje i raspodjeli resursa.

IP Progres, 1964.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,263,68
Mali brod na olujnom moru

Mali brod na olujnom moru

Marijan Ožanić

Prvi domaći poslovni priručnik koji je mnoge današnje uspješne poduzetnike uveo u svijet biznisa

Tehnološki park, 2004.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
8,89
After the Welfare State: Politicians Stole Your Future, You Can Get It Back

After the Welfare State: Politicians Stole Your Future, You Can Get It Back

Tom G. Palmer

Treći naslov u seriji Jameson Books-Students for Liberty, ovo je zbirka eseja eminentnih političkih ekonomista iz cijelog svijeta.

Jameson Books, Inc., 2012.
Engleski. Latinica. Broširano.
3,71
Ponašanje potrošača

Ponašanje potrošača

Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk

"Ponašanje potrošača" autora Leona G. Schiffmana i Leslie Lazar Kanuk jedno je od najpoznatijih djela u području potrošačkog ponašanja.

Mate d.o.o, 2004.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
9,58