Kapitalistička revolucija: Pedeset postavki o blagostanju, jednakosti i slobodi
Rijetka knjiga

Kapitalistička revolucija: Pedeset postavki o blagostanju, jednakosti i slobodi

Peter L. Berger

Knjiga Petera L. Bergera sociološka je analiza kapitalizma kao kataklizmičke sile modernog društva. Bergerova teza je da kapitalizam nije samo ekonomija, već revolucionarni proces koji mijenja materijalne, društvene, političke i kulturne aspekte života.

Knjiga sadrži 50 teza u poglavljima o blagostanju (prosperity), jednakosti (equality) i slobodi (liberty). Ključne: „Industrijski kapitalizam generirao je najveću produktivnu snagu u historiji čovječanstva“ (teza 1); kapitalizam poboljšava životni standard u Trećem svijetu bolje od socijalizma, uključujući najsiromašnije (teza 27); kompatibilan je s visokom državnom intervencijom (Azija, teza 34). Berger kontrastira kapitalizam s socijalizmom: prvi stvara bogatstvo i demokraciju, ali povećava nejednakosti i erodira tradiciju (obitelj, religija); drugi ima mitološku privlačnost, ali empirijski propada (pad SSSR-a, reforme u Kini). Citat: „Kapitalizam je i uvijek je bio mitološki oštećen, jer je ekonomski sustav i ništa drugo; samo funkcionira bez poezije.“

Berger, prokapitalistički ali nijansiran, poziva na falsifikaciju teza: kapitalizam pobjeđuje jer „radi“, ali treba etičku obranu protiv utopijskih alternativa. Utjecala na tranzicijske debate u Istočnoj Europi, hvaljena za pragmatizam (LSE review), kritizirana za zanemarivanje socijalnih troškova (Reason). U Hrvatskoj, relevantna za 90-e tranziciju. Posljednja teza: „Hipoteza bi bila opovrgnuta danom kada pjesnici slave Dow Jones i kada mnogi riskiraju živote za Fortune 500.“ Bergerov opus podsjeća da je modernost kapitalistička revolucija – neizbježna, ali izazovna.

Naslov izvornika
The capitalist revolution : fifty propositions about prosperity, equality and liberty
Prijevod
Snježana Pazman-Ramljak
Urednik
Nada Brnardić
Naslovnica
Ratko Janjić-Jobo
Dimenzije
19,5 x 12 cm
Broj strana
251
Nakladnik
Naprijed, Zagreb, 1995.
 
Latinica. Broširano s ovitkom.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Marketing management / Upravljanje marketingom

Marketing management / Upravljanje marketingom

Philip Kotler

Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.

Informator, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
14,98
Human Resource Management

Human Resource Management

Gary Dessler

Fokusirajući se na HRM kao odgovornost svakog menadžera, ovaj tekst naglašava četiri teme kroz knjigu: HR i responzivna organizacija; izgradnja predanosti zaposlenika; globalni HRM; i aplikacije za male tvrtke.

24 sata, 1997.
Engleski. Latinica. Broširano.
8,76
Teorije o višku vrednosti

Teorije o višku vrednosti

Karl Marx
Prosveta, 1978.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
Knjiga se sastoji od tri toma
23,54
Izravni marketing

Izravni marketing

Marinko Kovačić, Đuro Horvat

Izravni marketing sasvim sigurno predstavlja jedno od najdinamičnijih područja marketinga, koje je tijekom svog razvitka mijenjalo i tehnike i oruđa djelovanja.

Otokar Keršovani, 2003.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,98
Financijska tržišta i institucije

Financijska tržišta i institucije

Frederic S. Mishkin, Stanley G. Eakins

"Financijska tržišta i institucije" autora Frederica S. Mishkina i Stanleyja G. Eakinsa (izdanje iz 2005.) pruža sveobuhvatan pregled financijskih sustava, istražujući ulogu financijskih tržišta, institucija i instrumenata u ekonomiji.

Mate d.o.o, 2005.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
31,48
Der deutsche Geschäftsbrief / Njemačko poslovno dopisivanje

Der deutsche Geschäftsbrief / Njemačko poslovno dopisivanje

Blanka Jakić

"Njemačko poslovno dopisivanje" autorice Blanke Jakić je udžbenik namijenjen studentima, poslovnim ljudima i svima koji žele ovladati vještinama poslovne komunikacije na njemačkom jeziku.

Školska knjiga, 1971.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
7,32