7 navika uspješnih ljudi: Povratek etici karaktera

7 navika uspješnih ljudi: Povratek etici karaktera

Stephen R. Covey

Knjiga 7 navika uspešnih ljudi je najuticajniji svetski priručnik u oblasti psihologije uspeha. Ovo je njegovo treće izdanje na hrvatskom jeziku.

Relevantnim anegdotama i pronicljivim zapažanjima, Stiven R. Kovi, istaknuti konsultant i autor uspešnih knjiga o psihologiji uspeha i poslovnog liderstva, pokazuje nam kako su naši postupci rezultat naših dubokih uverenja i kako primenom sedam navika uspešnih ljudi u našem profesionalnom i privatnom životu možemo da se oslobodimo postupaka koji nas sprečavaju da budemo ono što želimo.

7 navika uspešnih ljudi nisu brzi „trikovi“, već put kroz koji, korak po korak, usvajamo principe pravičnosti, ličnog integriteta, poštenja i dostojanstva. Tako stičemo samopouzdanje koje nam daje moć da promenimo svoj lični i poslovni život, ali i mudrost i sposobnost da iskoristimo prilike koje nam se pružaju.

Original title
7 Habits of Highly Effective people
Translation
Ljiljana Šćurić
Editor
Zoran Maljković
Graphics design
Zdenko Kuča
Dimensions
24.5 x 17 cm
Pages
339
Publisher
Mozaik knjiga, Zagreb, 1998.
 
Latin alphabet. Hardcover.
Language: Croatian.
ISBN
978-9-53173-919-1

One copy is available

Condition:Used, excellent condition
 

Are you interested in another book? You can search the offer using our search engine or browse books by category.

You may also be interested in these titles

7 navika uspjehnih ljudi: povratak etici karaktera

7 navika uspjehnih ljudi: povratak etici karaktera

Stephen R. Covey

Knjiga 7 navika uspešnih ljudi je najuticajniji svetski priručnik u oblasti psihologije uspeha. Za samo nekoliko godina ovo joj je 12. izdanje na hrvatskom jeziku.

Mozaik knjiga, 2022.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
12.9810.38
7 navika uspješnih ljudi

7 navika uspješnih ljudi

Stephen R. Covey
Mladinska knjiga, 1994.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
8.62 - 9.94
Organizacija i vođenje poslova marketinga u organizaciji udruženog rada

Organizacija i vođenje poslova marketinga u organizaciji udruženog rada

Tibor Karpati
Školska knjiga, 1977.
Croatian. Latin alphabet. Hardcover.
2.99
Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

„Osnove marketinga“ (2006) Filipa Kotlera, Veronike Vong, Džona Sondersa i Gerija Armstronga jedna je od najuticajnijih knjiga o marketingu.

Mate d.o.o, 2006.
Croatian. Latin alphabet. Hardcover.
41.28
Financijska tržišta i institucije

Financijska tržišta i institucije

Frederic S. Mishkin, Stanley G. Eakins

„Finansijska tržišta i institucije“ Frederika S. Miškina i Stenlija G. Ikinsa (izdanje iz 2005.) pruža sveobuhvatan pregled finansijskih sistema, istražujući ulogu finansijskih tržišta, institucija i instrumenata u privredi.

Mate d.o.o, 2005.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
31.48
Inventivni menadžer u 100 lekcija: Kako postati i ostati pobjednik

Inventivni menadžer u 100 lekcija: Kako postati i ostati pobjednik

Velimir Srića

Ova je knjiga na svojih blizu tri stotine stranica vrlo uspješan udžbenik inventivnog menadžmenta na mnogim sveučilištima u Hrvatskoj i široj regiji.

Znanje, 2003.
Croatian. Latin alphabet. Hardcover.
11.75