7 navika uspješnih ljudi: Povratek etici karaktera

7 navika uspješnih ljudi: Povratek etici karaktera

Stephen R. Covey

Knjiga 7 navika uspješnih ljudi najutjecajniji je svjetski priručnik iz područja psihologije uspjeha. Ovo je njezino 3. izdanje na hrvatskom jeziku.

Relevantnim anegdotama i oštroumnim zapažanjima, Stephen R. Covey, istaknuti savjetnik i autor uspješnih knjiga o psihologiji uspjeha i poslovnog vođenja, pokazuje nam kako su naši postupci rezultat naših dubokih uvjerenja te kako se primjenom sedam navika uspješnih ljudi u profesionalnom i privatnom životu možemo osloboditi postupaka koji nas sprječavaju da postignemo ono što želimo.

7 navika uspješnih ljudi nisu brze “trik-metode”, nego put kojim, korak po korak, usvajamo načela pravednosti, osobnog integriteta, poštenja i dostojanstva. Tako stječemo samopouzdanje koje nam daje moć kojom možemo promijeniti svoj osobni i poslovni život, ali i mudrost i sposobnost da iskoristimo prilike koje nam se nude.

Naslov izvornika
7 Habits of Highly Effective people
Prijevod
Ljiljana Šćurić
Urednik
Zoran Maljković
Naslovnica
Zdenko Kuča
Dimenzije
24,5 x 17 cm
Broj strana
339
Nakladnik
Mozaik knjiga, Zagreb, 1998.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53173-919-1

Dva primjerka su u ponudi

Primjerak broj 1

Stanje:Nekorišteno
Dodano u košaricu!

Primjerak broj 2

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

7 navika uspješnih ljudi

7 navika uspješnih ljudi

Stephen R. Covey
Mladinska knjiga, 1994.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
8,62 - 9,94
7 navika uspjehnih ljudi: povratak etici karaktera

7 navika uspjehnih ljudi: povratak etici karaktera

Stephen R. Covey

Knjiga 7 navika uspješnih ljudi najutjecajniji je svjetski priručnik iz područja psihologije uspjeha. U samo nekoliko godina ovo je njezino 12. izdanje na hrvatskom jeziku.

Mozaik knjiga, 2022.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
12,98
Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Barry L. Reece, Gerald L. Manning

Suvremena prodaja vrhunski je udžbenik iz prodaje koji prati promjene tržišnih uvjeta kao i sve veća očekivanja kupaca. Svrha je svakoga novog izdanja knjige Suvremena prodaja učiniti ovaj udžbenik što praktičnijim i primjenjivijim.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
30,00
International Dictionary of Hospitality Management

International Dictionary of Hospitality Management

Međunarodni rječnik ugostiteljskog menadžmenta nezaobilazan je pratitelj za sve one koji rade ili studiraju u području ugostiteljskog menadžmenta.

Butterworth-Heinemann, 2008.
Engleski. Latinica. Broširano.
17,34
Nauka o upravi

Nauka o upravi

Eugen Pusić

​Knjiga predstavlja temeljno djelo u području upravne znanosti u Hrvatskoj. Autor je inovativno pristupio upravi kao samostalnoj znanstvenoj disciplini, čime je postavio temelje za njezino akademsko proučavanje i institucionalizaciju.

Narodne novine, 1989.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
13,56
Ponašanje potrošača

Ponašanje potrošača

Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk

"Ponašanje potrošača" autora Leona G. Schiffmana i Leslie Lazar Kanuk jedno je od najpoznatijih djela u području potrošačkog ponašanja.

Mate d.o.o, 2004.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
9,58