Uravnotežena tablica rezultata

Uravnotežena tablica rezultata

Robert S. Kaplan, David P. Norton

Kaplan i Norton su kreirali „Uravnoteženu kartu pokazatelja“ kako bi pomogli kompanijama da pređu sa ideja na akciju, ostvare dugoročne ciljeve i dobiju povratne informacije o strategiji.

Uravnotežena sistema pokazatelja sastoji se od četiri dela: razjašnjavanje i prevođenje vizije u strategiju; komuniciranje i povezivanje strateških ciljeva i mera; planiranje, postavljanje ciljeva i usklađivanje strateških inicijativa i poboljšanje strateških povratnih informacija i učenja. Ova knjiga je bogata tehničkim detaljima, ali jasan raspored u njoj čini mnogo lakšim čitanje i razumevanje koncepata.

Dimenzije
24 x 17 cm
Broj strana
322
Izdavač
Mate d.o.o, Zagreb, 2010.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Nova industrijska država

Nova industrijska država

John Kenneth Galbraith

Knjiga rekorda tehnokratije

Stvarnost, 1970.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,26 - 5,48
Pomorske djelatnosti u zakonicima staroga vijeka

Pomorske djelatnosti u zakonicima staroga vijeka

Zlatko Đukić

U knjizi se autor detaljno bavi temom pomorske delatnosti i pruža dublji uvid u istorijske i pravne aspekte komercijalne plovidbe.

Zavod za Baranjsku povjesnicu, 2015.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,52
Pravno okružje poslovanja

Pravno okružje poslovanja

Ljerka Mintas Hodak

Knjiga daje sveobuhvatan pregled pravnih aspekata poslovanja, uključujući ugovorno pravo, trgovačko pravo, pravo intelektualnog vlasništva, konkurenciju i zaštitu potrošača, te porezni sistem Republike Hrvatske.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
18,00
Moralni kapitalizam: mirenje privatnog interesa s javnim dobrom

Moralni kapitalizam: mirenje privatnog interesa s javnim dobrom

Stephen Young

Knjiga se bavi razmatranjem mogućnosti usaglašavanja privatnih interesa i javnog dobra u datoj paradigmi globalne ekonomije i praćenju univerzalnih CRT principa društveno odgovornog preduzetništva.

CROMA, 2006.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
16,98
Izravni marketing

Izravni marketing

Marinko Kovačić, Đuro Horvat

Direktni marketing svakako predstavlja jednu od najdinamičnijih oblasti marketinga, koja je tokom svog razvoja menjala i tehnike i alate delovanja.

Otokar Keršovani, 2003.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,98
Za svijet bez siromaštva - Socijalna poduzeća i budućnost kapitalizma

Za svijet bez siromaštva - Socijalna poduzeća i budućnost kapitalizma

Muhammad Yunus, Karl Weber
VBZ, 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
9,98