Ponašanje potrošača

Ponašanje potrošača

Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk

"Ponašanje potrošača" autora Leona G. Schiffmana i Leslie Lazar Kanuk jedno je od najpoznatijih djela u području potrošačkog ponašanja.

Knjiga analizira kako pojedinci donose odluke o kupnji, korištenju i odlaganju proizvoda, uključujući psihološke, socijalne i kulturne čimbenike.

Edukativnog karaktera, knjiga obuhvaća teme poput percepcije, motivacije, učenja i stavova potrošača, kao i utjecaj obitelji, referentnih grupa i subkultura. Autorima je cilj pomoći stručnjacima u marketingu da bolje razumiju ponašanje kupaca i prilagode strategije oglašavanja i prodaje. Izdanje iz 2004. donosi ažurirane primjere i istraživanja, naglašavajući važnost digitalizacije i globalizacije tržišta.

Ovo djelo ključno je za studente marketinga i poslovnih strategija te sve koji žele dublje razumjeti kako i zašto potrošači donose odluke.

Dimenzije
30 x 21 cm
Broj strana
469
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2004.
 
Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Terror and Liberalism

Terror and Liberalism

Paul Berman

Manifest za agresivni liberalni odgovor na terorističke napade.

W. W. Norton & Company, 2003.
Engleski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
13,56
Proleterska revolucija – pouke pariske komune

Proleterska revolucija – pouke pariske komune

Karl Marx
BIGZ, 1973.
Srpski. Latinica. Broširano.
2,99
Rječnik hrvatskoga jezika

Rječnik hrvatskoga jezika

Franjo Iveković, Ivan Broz

Rječnik hrvatskoga jezika Franje Ivekovića i Ivana Broza je prvo normativno djelo hrvatske leksikografije objavljeno u dvadesetom stoljeću.

Štamparija Karla Albrechta (Jos. Wittasek), 1901.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
Knjiga se sastoji od dva toma
199,99
Branič jezika hrvatskoga

Branič jezika hrvatskoga

Nikola Andrić

Glavno filološko djelo Nikole Andrića, jezikoslovni savjetnik Branič jezika hrvatskoga, objavljen je 1911. u dva izdanja. U njemu su okupljeni članci koje je pod naslovom Filološke sitnice objavljivao u Narodnim novinama.

Naklada kraljevske zemaljske tiskare, 1911.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
13,56
Moć prodaje: Metoda uspjeha za prodavače, akvizitere, managere, trgovce, direktore

Moć prodaje: Metoda uspjeha za prodavače, akvizitere, managere, trgovce, direktore

Jose Silva, Ed Bernd Jnr.

Ova knjiga predstavlja primjenu poznate Silva metode na područje prodaje i poslovnog uspjeha.

24 sata, 1996.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
14,16
Das Kapital. Buch III: Der Gesammtprozess der kapitalistischen Produktion. Dritter Band, erster [und] zweiter Theil. Erste Auflage

Das Kapital. Buch III: Der Gesammtprozess der kapitalistischen Produktion. Dritter Band, erster [und] zweiter Theil. Erste Auflage

Karl Marx

Kapital. Kritika političke ekonomije. Treći svezak, prvi i drugi dio [Prvo izdanje]. Rijetko prvo izdanje jedne od najutjecajnijih knjiga ikada objavljenih.

Verlag von Otto Meissner, 1894.
Njemački. Latinica. Tvrde korice.
Knjiga se sastoji od dva toma
3740,00