Ponašanje potrošača

Ponašanje potrošača

Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk

"Ponašanje potrošača" autora Leona G. Schiffmana i Leslie Lazar Kanuk jedno je od najpoznatijih djela u području potrošačkog ponašanja.

Knjiga analizira kako pojedinci donose odluke o kupnji, korištenju i odlaganju proizvoda, uključujući psihološke, socijalne i kulturne čimbenike.

Edukativnog karaktera, knjiga obuhvaća teme poput percepcije, motivacije, učenja i stavova potrošača, kao i utjecaj obitelji, referentnih grupa i subkultura. Autorima je cilj pomoći stručnjacima u marketingu da bolje razumiju ponašanje kupaca i prilagode strategije oglašavanja i prodaje. Izdanje iz 2004. donosi ažurirane primjere i istraživanja, naglašavajući važnost digitalizacije i globalizacije tržišta.

Ovo djelo ključno je za studente marketinga i poslovnih strategija te sve koji žele dublje razumjeti kako i zašto potrošači donose odluke.

Dimenzije
30 x 21 cm
Broj strana
469
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2004.
 
Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Hollywood vs. America: Popular Culture and the War on Traditional Values

Hollywood vs. America: Popular Culture and the War on Traditional Values

Michael Medved

Zašto se čini da je naša popularna kultura tako dosljedno neprijateljska prema vrijednostima do kojih većina Amerikanaca drži? Zašto industrija zabave napada religiju, veliča brutalnost, potkopava obitelj i ismijava domoljublje?

HarperCollins Publishers, 1992.
Engleski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
18,32
Management i poduzetništvo: 1000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeća

Management i poduzetništvo: 1000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeća

Ova knjiga je sastavni dio međunarodnog projekta Menagement i poduzetništvo u kojem sudjeluju autori iz Hrvatske, Europe i SAD-a. Temeljni cilj projekta je zemlje u razvoju upozoriti na efikasne načine postizanja gospodarskog rasta.

Mladost, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
8,26
Ekonomija spomeničke baštine

Ekonomija spomeničke baštine

Hrvoje Šošić
Školska knjiga, 1991.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
2,50
Aktualni aspekti nacionalnog pitanja u Jugoslaviji

Aktualni aspekti nacionalnog pitanja u Jugoslaviji

Dušan Dragosavac

Autor istražuje političke, ekonomske i društvene aspekte koji su oblikovali nacionalne odnose unutar Jugoslavije, s naglaskom na problematiku nacionalnih manjina i njihove prava.

Globus, 1984.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
7,22
Upravljanje marketingom 1-2

Upravljanje marketingom 1-2

Philip Kotler

Analiza, planiranje i kontrola

Informator, 1988.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
Knjiga se sastoji od dva toma
14,44