Management i poduzetništvo - 1000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeća

Management i poduzetništvo - 1000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeća

Knjiga “Management i poduzetništvo” namijenjena je ponajprije osobama izrazitog poduzetničkog duha, spremnim da osobnu budućnost suoče s izazovima promjenjivog tržišnog okruženja.

Međunarodnim izdavačkim projektom pod nazivom "Management i poduzetništvo. 1000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeča" široj se javnosti i čitateljstvu na jednostavan, pregledan i sadržajan način podastiru rezultati istoimenog međunarodnog istraživanja. Knjigom se obuhvaćaju rezultati istraživanja ukupnosti ekonomskih, tehničko-tehnoloških, biotehničkih, socijalnih, političkih i ekoloških elemenata i sveza među njima, čime je utvrđen i okvir samog projekta. Unapređivanjem teorijske osnovice poduzetništva (analizom vlastite empirije i iskustava razvijenih zemalja), te njenim implementiranjem (kroz istraživačke i edukativne procese) doprinosi se stvaranju povoljne poduzetničke klime i okruženja. Osobito se to odnosi na razinu državne administracije, koja bitno utječe na poduzetničke uspjehe, ali i na mala i srednja privatna poduzeča, kao i privatizirana te javna poduzeča. Knjiga treba na spoznajnoj i empirijskoj razini doprinijeti stvaranju kritične mase saznanja koja omogućava: 1. oblikovanje suvremene upravljačke koncepcije, strategije i politike razvitka hrvatskog gospodarstva na razini cjeline, na razini regija/županija, odnosno na razini gospodarskih subjekata ; 2. implementaciju definiranih rješenja u hrvatsku gospodarsku politiku, uz definiranje nužnih kontrolnih točaka sustavnog monitoringa ; 3. stalno istraživanje promjenjivih uvjeta okruženja, bitnih za oblikovanje ciljeva, zadataka i poslovnog instrumentarija gospodarskih subjekata. Temeljni cilj istraživanja je postavljen u smislu definiranja koncepcije, strategije i politike razvitka poduzetništva i menedžmenta u Republici Hrvatskoj, odnosno razvijanja aplikativnih rješenja/programa ulaganja na razini obrtništva, malih i srednjih poduzeča, te javnih poduzeča u procesu pretvorbe i privatizacije. Kao sastavni dio projekta na razini idejnih rješenja te biznis-planova priređeno je 1000 programa ulaganja (napose za mala i srednja poduzeča), a prema kriterijima Svjetske banke.

Urednik
Ivo Vajić
Naslovnica
Darko Bavoljak
Dimenzije
27 x 22 cm
Broj strana
844
Nakladnik
Mladost, Zagreb, 1994.
 
Tiraž: 20.000 primjeraka
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-961610-7

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Oštećenja / nepogodnosti:
  • Žig knjižnice
Snižena cijena: 27,8225,04
Popust od 10% vrijedi do 16.08.2025. 23:59
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Upravna znanost (izbor radova)

Upravna znanost (izbor radova)

J. Moreau, R. Mayntz, F. W. Schapf, M. Mulder, A. Dunsire, N. Luhmann, J. P. Olsen

Knjiga se bavi pojmom uprave i njegovom značenju u suvremenom društvu. Proučava razvoj, ulogu, vrste i modele uprave.

Naprijed, 1995.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,96
Ekonomija

Ekonomija

Paul A. Samuelson, William D. Nordhaus

Najpoznatiji udžbenik ekonomije daje jasan, točan i zanimljiv uvod u načela suvremene ekonomike i investicije američke i svjetske ekonomije. Ovo, petnaesto izdanje, uključuje ekonomiku zdravstva i ekonomiku zaštite okoliša.

Mate d.o.o, 2000.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
25,24
Stimulativno nagrađivanje u privrednim preduzećima sa primerima iz prakse

Stimulativno nagrađivanje u privrednim preduzećima sa primerima iz prakse

Knjiga se bavi sustavima nagrađivanja zaposlenika u ekonomskom i industrijskom kontekstu.

Rad, 1960.
Srpski. Latinica. Tvrde korice.
4,98
Das Kapital. Buch II: Der Cirkulationsprocess des Kapitals. Dritte Auflage

Das Kapital. Buch II: Der Cirkulationsprocess des Kapitals. Dritte Auflage

Karl Marx

Kapital. Kritika političke ekonomije. Drugi svezak [Treće izdanje], s predgovorom Friedricha Engelsa.

Verlag von Otto Meissner, 1903.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
340,00
Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Barry L. Reece, Gerald L. Manning

Suvremena prodaja vrhunski je udžbenik iz prodaje koji prati promjene tržišnih uvjeta kao i sve veća očekivanja kupaca. Svrha je svakoga novog izdanja knjige Suvremena prodaja učiniti ovaj udžbenik što praktičnijim i primjenjivijim.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
30,00
Uvod u analizu i planiranje investicija

Uvod u analizu i planiranje investicija

Mijo Sekulić, Dragomir Vojnić

Knjiga sadrži konkretne primjere i analize koji ilustriraju primjenu teorijskih koncepata u praksi.

Informator, 1980.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
5,98