Za svijet bez siromaštva - Socijalna poduzeća i budućnost kapitalizma

Za svijet bez siromaštva - Socijalna poduzeća i budućnost kapitalizma

Muhammad Yunus, Karl Weber

Što bi se dogodilo kada bi se u okviru slobodnog tržišta stvorili uvjeti za rješavanje problema siromaštva, gladi i nejednakosti? Nekima se to čini nemoguće. Međutim, nobelovac Muhammad Yunus, profesor ekonomije iz Bangladeša, jedne od najsiromašnijih zemalja svijeta, upravo to i čini. Kao osnivač Banke Grameen (u prijevodu s bengalskoga “banka za siromašne“), Yunus je uveo kreditne linije za siromašne – tzv. mikrokredite. Taj inovativni bankarski program, namijenjen uglavnom siromašnim ženama, temelji se na “malenim“ zajmovima, često ne višim od 25 dolara. Ti zajmovi omogućuju siromašnim zajmoprimcima da pokrenu vlastite poslove i spase obitelji od siromaštva. U posljednjih tridesetak godina koncept mikrokredita proširio se u više od stotinu siromašnih zemalja i zemalja u razvoju, a mikrokrediti su pomogli milijunima najsiromašnijih obitelji. U knjizi “Za svijet bez siromaštva“, Yunus prvi put iznosi i zamisao o socijalnom poduzeću – potpuno novom načinu korištenja kreativne energije poslovanja kojim se rješavaju problemi poput siromaštva, zagađenja okoliša, neprimjerene zdravstvene skrbi, nedostatka obrazovanja… U ovoj knjizi on opisuje kako je zajedno s najvećim vizionarima među poslovnim vođama osnovao prvo socijalno poduzeće u kapitalističkom svijetu: kako je s francuskom tvrtkom Danone pokrenuo proizvodnju jeftinog ali hranjivog jogurta za pothranjenu bangladešku djecu, zatim kako je izgradio kliniku za očne bolesti koja je tisuće siromaha spasila od sljepoće… Knjiga nudi pogled na fascinantnu budućnost koju Yunus predviđa za planet koji će u jednom novom, humanijem modelu kapitalizma biti preobražen djelovanjem brojnih socijalnih poduzeća.

Titel des Originals
Creating a world without poverty
Übersetzung
Alma Keser Brozović
Editor
Božena Auf-Kuprešanin
Maße
24 x 16 cm
Seitenzahl
262
Verlag
VBZ, Zagreb, 2009.
 
Latein Schrift. Taschenbuch.
Sprache: Kroatisch.
ISBN
978-9-53304-067-7

Angeboten wird ein Exemplar

Zustand:Gebraucht, in ausgezeichnetem Zustand
Zum Warenkorb hinzugefügt!
 

Interessieren Sie sich für ein anderes Buch? Sie können das Angebot über unsere Suchmaschine suchen und finden oder Bücher nach Kategorien durchsuchen.

Diese Titel könnten Sie auch interessieren

Strateški menadžment (14. izdanje)

Strateški menadžment (14. izdanje)

Arthur A. Thompson, A. J. Strickland Iii, John E. Gamble

Knjiga "Strateški menadžment" (14. izdanje, 2008.) autora Arthura A. Thompsona, A.J. Stricklanda III i Johna E. Gamblea sveobuhvatan je udžbenik podijeljen u dva dijela.

Mate d.o.o, 2008.
Kroatisch. Latein Schrift. Hardcover.
41,10
Međunarodna suradnja i ekonomski razvoj

Međunarodna suradnja i ekonomski razvoj

Rikard Lang
Kultura, 1955.
Kroatisch. Latein Schrift. Fester Einband mit Schutzumschlag.
4,98
Nova globalna pozornica

Nova globalna pozornica

Kenichi Ohmae

Živimo u premreženom i međuovisnom svijetu, ujedinjenom u globalnoj ekonomiji koja je oslabila granice i prekogranična savezništva, koji je jedini način preživljavanja kompanija.

Mate d.o.o, 2007.
Kroatisch. Latein Schrift. Hardcover.
6,50
Agequake: Riding the Demographic Rollercoaster Shaking Business, Finance and Our World

Agequake: Riding the Demographic Rollercoaster Shaking Business, Finance and Our World

Paul Wallace

Ovo je prvi ikada, istinski globalni, dubinski pogled na goleme učinke demografskog tobogana i što to znači za zapošljavanje, ulaganja, novi poslovni razvoj, marketing i kartu ekonomske moći svijeta.

Nicholas Brealey Publishing, 2001.
Englisch. Latein Schrift. Taschenbuch.
10,53
Međunarodni standardi financijskog izvješćivanja: praktični vodič

Međunarodni standardi financijskog izvješćivanja: praktični vodič

Hennie Van Greuning

Ova knjiga pruža praktičan pregled međunarodnih standarda financijskog izvještavanja (IFRS) s jasnim objašnjenjima i primjerima primjene.

Mate d.o.o, 2007.
Kroatisch. Latein Schrift. Taschenbuch.
15,00
Kaotika

Kaotika

Philip Kotler, John A. Caslione

Upravljenje i marketing u turbolentnim vremenima. Neophodan vodič poslovnim vođama koji nastoje preživjeti današnje ekonomske oluje, a žele i napredovati u neizbježnim turbolencijama sutrašnjice.

Mate d.o.o, 2009.
Kroatisch. Latein Schrift. Taschenbuch mit Einband.
5,24