Za svijet bez siromaštva - Socijalna poduzeća i budućnost kapitalizma

Za svijet bez siromaštva - Socijalna poduzeća i budućnost kapitalizma

Muhammad Yunus, Karl Weber

Što bi se dogodilo kada bi se u okviru slobodnog tržišta stvorili uvjeti za rješavanje problema siromaštva, gladi i nejednakosti? Nekima se to čini nemoguće. Međutim, nobelovac Muhammad Yunus, profesor ekonomije iz Bangladeša, jedne od najsiromašnijih zemalja svijeta, upravo to i čini. Kao osnivač Banke Grameen (u prijevodu s bengalskoga “banka za siromašne“), Yunus je uveo kreditne linije za siromašne – tzv. mikrokredite. Taj inovativni bankarski program, namijenjen uglavnom siromašnim ženama, temelji se na “malenim“ zajmovima, često ne višim od 25 dolara. Ti zajmovi omogućuju siromašnim zajmoprimcima da pokrenu vlastite poslove i spase obitelji od siromaštva. U posljednjih tridesetak godina koncept mikrokredita proširio se u više od stotinu siromašnih zemalja i zemalja u razvoju, a mikrokrediti su pomogli milijunima najsiromašnijih obitelji. U knjizi “Za svijet bez siromaštva“, Yunus prvi put iznosi i zamisao o socijalnom poduzeću – potpuno novom načinu korištenja kreativne energije poslovanja kojim se rješavaju problemi poput siromaštva, zagađenja okoliša, neprimjerene zdravstvene skrbi, nedostatka obrazovanja… U ovoj knjizi on opisuje kako je zajedno s najvećim vizionarima među poslovnim vođama osnovao prvo socijalno poduzeće u kapitalističkom svijetu: kako je s francuskom tvrtkom Danone pokrenuo proizvodnju jeftinog ali hranjivog jogurta za pothranjenu bangladešku djecu, zatim kako je izgradio kliniku za očne bolesti koja je tisuće siromaha spasila od sljepoće… Knjiga nudi pogled na fascinantnu budućnost koju Yunus predviđa za planet koji će u jednom novom, humanijem modelu kapitalizma biti preobražen djelovanjem brojnih socijalnih poduzeća.

Naslov originala
Creating a world without poverty
Prevod
Alma Keser Brozović
Urednik
Božena Auf-Kuprešanin
Dimenzije
24 x 16 cm
Broj strana
262
Izdavač
VBZ, Zagreb, 2009.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53304-067-7

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Marketing management / Upravljanje marketingom

Marketing management / Upravljanje marketingom

Philip Kotler

Marketing menadžment je vodeći marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosledno odražavaju promene u teoriji i praksi marketinga.

Informator, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
14,98
Osnove političke ekonomije

Osnove političke ekonomije

Marin Cerovac

Knjiga Marina Cerovca je fundamentalno delo koje analizira ekonomske procese kroz prizmu marksističke teorije, sa posebnim osvrtom na zakon vrednosti, odnose proizvodnje i distribucije i ulogu države u ekonomiji.

Glas Slavonije, 1974.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,36
Der deutsche Geschäftsbrief / Njemačko poslovno dopisivanje

Der deutsche Geschäftsbrief / Njemačko poslovno dopisivanje

Blanka Jakić

„Nemačka poslovna korespondencija“ Blanke Jakić je udžbenik namenjen studentima, poslovnim ljudima i svima koji žele da savladaju veštine poslovne komunikacije na nemačkom jeziku.

Školska knjiga, 1971.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
7,32
Doba neizvjesnosti

Doba neizvjesnosti

John Kenneth Galbraith

Galbraith odaje priznanje uspjehu tržišne ekonomije, ali taj sustav istovremeno, po njemu, karakteriziraju nestabilnost, neefikasnost i društvena nejednakost. Zbog toga on zagovara da državni intervencionizam kako bi se ispravilo ove nedostatke tržišta.

Stvarnost, 1981.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
9,98
Organizacijsko ponašanje

Organizacijsko ponašanje

Stephen P. Robbins, Timothy A. Judge

Dvanaesto izdanje udžbenika sa pregledom organizacionog ponašanja objašnjeno na tri nivoa: pojedinačno, u grupi i u celom organizacionom sistemu.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
32,86
Menadžment: Teorija menadžmenta i veliko empirijsko istraživanje u Hrvatskoj

Menadžment: Teorija menadžmenta i veliko empirijsko istraživanje u Hrvatskoj

Pere Sikavica, Fikreta Bahtijarević-Šiber

Promišljanje budućnosti Hrvatske u kontekstu izazova tranzicije ali i potrebe za sposobnim menadžerima, potaklo je autore knjige na istraživanje funkcioniranja menadžmenta u Hrvatskoj. Ova knjiga donosi rezultate tog istraživanja.

Masmedia, 2004.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
22,74