Za svijet bez siromaštva - Socijalna poduzeća i budućnost kapitalizma

Za svijet bez siromaštva - Socijalna poduzeća i budućnost kapitalizma

Muhammad Yunus, Karl Weber

Što bi se dogodilo kada bi se u okviru slobodnog tržišta stvorili uvjeti za rješavanje problema siromaštva, gladi i nejednakosti? Nekima se to čini nemoguće. Međutim, nobelovac Muhammad Yunus, profesor ekonomije iz Bangladeša, jedne od najsiromašnijih zemalja svijeta, upravo to i čini. Kao osnivač Banke Grameen (u prijevodu s bengalskoga “banka za siromašne“), Yunus je uveo kreditne linije za siromašne – tzv. mikrokredite. Taj inovativni bankarski program, namijenjen uglavnom siromašnim ženama, temelji se na “malenim“ zajmovima, često ne višim od 25 dolara. Ti zajmovi omogućuju siromašnim zajmoprimcima da pokrenu vlastite poslove i spase obitelji od siromaštva. U posljednjih tridesetak godina koncept mikrokredita proširio se u više od stotinu siromašnih zemalja i zemalja u razvoju, a mikrokrediti su pomogli milijunima najsiromašnijih obitelji. U knjizi “Za svijet bez siromaštva“, Yunus prvi put iznosi i zamisao o socijalnom poduzeću – potpuno novom načinu korištenja kreativne energije poslovanja kojim se rješavaju problemi poput siromaštva, zagađenja okoliša, neprimjerene zdravstvene skrbi, nedostatka obrazovanja… U ovoj knjizi on opisuje kako je zajedno s najvećim vizionarima među poslovnim vođama osnovao prvo socijalno poduzeće u kapitalističkom svijetu: kako je s francuskom tvrtkom Danone pokrenuo proizvodnju jeftinog ali hranjivog jogurta za pothranjenu bangladešku djecu, zatim kako je izgradio kliniku za očne bolesti koja je tisuće siromaha spasila od sljepoće… Knjiga nudi pogled na fascinantnu budućnost koju Yunus predviđa za planet koji će u jednom novom, humanijem modelu kapitalizma biti preobražen djelovanjem brojnih socijalnih poduzeća.

Naslov originala
Creating a world without poverty
Prevod
Alma Keser Brozović
Urednik
Božena Auf-Kuprešanin
Dimenzije
24 x 16 cm
Broj strana
262
Izdavač
VBZ, Zagreb, 2009.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53304-067-7

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Redefiniranje globalne strategije

Redefiniranje globalne strategije

Pankaj Ghemawat

U našoj navodno globalizovanoj ekonomiji, poslovnim subjektima se savetuje da posluju preko granica kao da je ceo svet ravan i da nema ničega što ga čini drugačijim.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
25,42
Kaotika

Kaotika

Philip Kotler, John A. Caslione

Menadžment i marketing u turbulentnim vremenima. Neizostavan vodič za poslovne lidere koji nastoje da prežive današnje ekonomske oluje i napreduju u sutrašnjim neizbežnim turbulencijama.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano s omotom.
5,24
Borba za nov međunarodni ekonomski poredak

Borba za nov međunarodni ekonomski poredak

Marko Vrhunec

Zbirka članaka i rasprava

Rad, 1979.
Srpski. Latinica. Broširano.
4,98
Ne mari za male stvari… na poslu

Ne mari za male stvari… na poslu

Richard Carlson

Treća knjiga u nizu, Ne brini za male stvari na poslu, nastavlja uspešnu seriju i nudi stotinu novih saveta kako da smanjimo nivo stresa, ovoga puta, vezan za radno mesto.

Algoritam, 2001.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
3,98
Najbolji prezenter

Najbolji prezenter

Jerry Weissman

Tehnika, stil i strategija najpoznatijeg američkog trenera javnog govora. Sticanje publike moćnim nastupom.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,12
Regionalna ekonomika

Regionalna ekonomika

Branko Kubović
Informator, 1974.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
9,42