Ekonomija za menadžere u svjetskoj privredi

Ekonomija za menadžere u svjetskoj privredi

Dominick Salvatore

Knjiga primjenjuje ekonomsku teoriju (mikro i makroekonomiju) i metode analize znanosti o odlučivanju radi ispitivanja kako neka organizacija može najefikasnije postići svoje ciljeve ili namjere.

U današnjoj globalnoj ekonomiji, upravljanje poduzećima s nacionalnog stajališta izgubilo je na značenju. Stoga je prvenstveni cilj ove knjige uvesti čitatelja u međunarodnu dimenziju ekonomije za menadžere koja bi odrazila globalizaciju proizvodnje i ekspanziju distribucije u današnjem svijetu. Studija sinteza ekonomske teorije, znanaosti o odlučivanju, različita područja poslovne administracije, te međusobni utjecaj poduzeća u njihovim nastojanjima pri donošenju odluka kad su suočeni s različitim izazovima.

Kratak sadržaj:

Uvod Analiza potražnje (teorija, ocjenjivanje i prognoziranje) Analiza proizvodnje i troškova (teorija, ocjenjivanje i linearno programiranje) Tržišna struktura i obrasci određivanja cijena Regulacija, analiza rizika i određivanje potrebnog kapitala Riječnik, indexi

Naslov izvornika
Menagerial Economics in a Global conomy
Prijevod
Zoran Anušić, Sanja Crnković-Pozaić, Đorđe Pribičević, Ante Puljić, Boris Vujčić
Urednik
Đuro Njavro
Dimenzije
24 x 19 cm
Broj strana
720
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 1994.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53607-004-6

Dva primjerka su u ponudi

Primjerak broj 1

Drugo izdanje.
Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!

Primjerak broj 2

Stanje:Novo
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Istraživanje tržišta

Istraživanje tržišta

Mira Marušić, Tihomir Vranešević

Istraživanje tržišta već je desecima godina prisutno kao aktivnost koja pomaže u poslovnom odlučivanju. Razumijevanje i primjena istraživanja tržišta postali su važnom i ozbiljnom sastavnicom poslovanja.

Adeco, 2001.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
24,32
Osnove korporativnih financija

Osnove korporativnih financija

Alan Marcus, Richard Arthur Brealey, Stewart Clay Myers

Knjiga Osnove korporativnih financija objašnjava ključne financijske koncepte i alate potrebne za donošenje poslovnih odluka, uključujući upravljanje kapitalom, procjenu investicija i analizu rizika.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
27,36
Matematička analiza 2: Funkcije jedne varijable

Matematička analiza 2: Funkcije jedne varijable

Svetozar Kurepa
Tehnička knjiga, 1990.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
11,26 - 11,32
Kaotika

Kaotika

Philip Kotler, John A. Caslione

Upravljenje i marketing u turbolentnim vremenima. Neophodan vodič poslovnim vođama koji nastoje preživjeti današnje ekonomske oluje, a žele i napredovati u neizbježnim turbolencijama sutrašnjice.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano s ovitkom.
5,24
Osnove opće sociologije

Osnove opće sociologije

Ante Fiamengo

Knjiga predstavlja jedan od najvažnijih sveučilišnih udžbenika sociologije u Hrvatskoj i bivšoj Jugoslaviji. Djelo je doživjelo brojne naklade, uključujući 18. izdanje iz 1990. godine, te je služilo kao temeljni udžbenik za generacije studenata.

Narodne novine, 1985.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,28
Postoperativne komplikacije u oftalmologiji

Postoperativne komplikacije u oftalmologiji

Krešimir Čupak
Medicinska knjiga, 1987.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
8,99