Moralni kapitalizam: mirenje privatnog interesa s javnim dobrom

Moralni kapitalizam: mirenje privatnog interesa s javnim dobrom

Stephen Young

Knjiga Stephena Younga “Moralni kapitalizam” bavi se razmatranjem mogućnosti pomirenja privatnih interesa i javnog dobra u zadanoj paradigmi globalne ekonomije i na tragu univerzalnih CRT načela društveno odgovornog poduzetništva.

Njezin autor je glavni izvršni direktor Caux Round Table, mreže najutjecajnijih globalnih industrijskih lidera, a kao profesor trgovačkog prava bio je dekan Hamline School of Law i vicedekan Harvard Law School. Knjiga predstavlja radikalan odmak od apologetske lektire socijal-darvinističkog poimanja kapitalizma, s ciljem da čitatelju pruži pouzdani moralni kompas za vlastite prosudbe i odluke oko upravljanja samim sobom i vođenje drugih u realnom poslovnom životu. Temeljna načela društveno odgovornog poduzetništva i održivog razvoja poslovanja razmatra na pretpostavci profesionalne i etičke odgovornosti menadžera kompanije. Svojim sadržajem upravo se idealno uklapa u aktualna promišljanja o Nacionalnim standardima korporacijskog upravljanja i naše rasprave o razvojnoj strategiji hrvatskog gospodarstva i civilnog društva. U dijelu gdje se razlažu načela poslovne etike i daju ogledna rješenja za kompanijske kodekse poslovanja, knjiga će biti dragocjeni savjetnik svima koji razumiju da koncept brutalnog, korumpiranog i socijalno neodgovornog kapitalizma nije dobar put u 21. stoljeću.

Naslov izvornika
Moral capitalism
Prijevod
Davor Gvozdić
Urednik
Marina Juranić
Ilustracije
Boris Kragić
Naslovnica
Boris Kragić
Dimenzije
23 x 15,5 cm
Broj strana
228
Nakladnik
CROMA, Zagreb, 2006.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Bez brige do zarade

Bez brige do zarade

Richard Carlson

100 savjeta kako naći put do blagostanja u vašem životu

Algoritam, 2001.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,32
Regionalna ekonomika

Regionalna ekonomika

Branko Kubović
Informator, 1974.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
9,42
Strateško vođenje intervjua

Strateško vođenje intervjua

Richaurd Camp, Mary E. Vielhaber, Jack L. Simonetti

Knjiga "Strateško vođenje intervjua" bavi se tehnikama i metodama efikasnog vođenja intervjua u različitim kontekstima, uključujući poslovne, novinarske, istraživačke i forenzičke intervjue.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,10
Organizacija i vođenje poslova marketinga u organizaciji udruženog rada

Organizacija i vođenje poslova marketinga u organizaciji udruženog rada

Tibor Karpati
Školska knjiga, 1977.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
2,99
Ponašanje potrošača

Ponašanje potrošača

Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk

"Consumer Behavior" by Leon G. Schiffman and Leslie Lazar Kanuk is one of the most famous works in the field of consumer behavior.

Mate d.o.o, 2004.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
9,58