Ikonoklast

Ikonoklast

Gregory Berns

An iconoclast, according to Gregory Burns, denotes a person who thinks unconventionally, subverts established norms and brings innovative ideas despite social pressures.

In this book, Burns explores how the brain of an iconoclast works differently than the average mind, particularly in the areas of perception, dealing with fear, and making decisions under social pressure. He emphasizes that iconoclasts are not necessarily born with a special ability, but develop a different way of thinking through experiences and neurological processes. Through neuroscientific research and real-life examples, Burns explains how one can overcome fear, see the world from a new perspective, and achieve innovative thinking that leads to significant changes in society.

Original title
Iconoclast
Translation
Ivan Spajić
Dimensions
24 x 16 cm
Pages
250
Publisher
Mate d.o.o, Zagreb, 2010.
 
Latin alphabet. Hardcover.
Language: Croatian.

One copy is available

Condition:New
 

Are you interested in another book? You can search the offer using our search engine or browse books by category.

You may also be interested in these titles

Premještanje usluga

Premještanje usluga

Robert F. Kennedy, Ajay Sharma

Iskorištavanje optimalne vangranične prilike.

Mate d.o.o, 2009.
Croatian. Latin alphabet. Hardcover with dust jacket.
7.82
Izravni marketing

Izravni marketing

Marinko Kovačić, Đuro Horvat

Izravni marketing sasvim sigurno predstavlja jedno od najdinamičnijih područja marketinga, koje je tijekom svog razvitka mijenjalo i tehnike i oruđa djelovanja.

Otokar Keršovani, 2003.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
10.98
Afrika u usponu

Afrika u usponu

Vijay Mahajan

S više od 900 milijuna potrošača, afrički kontinent je jedno on najbrže rastućih tržišta.

Mate d.o.o, 2010.
Croatian. Latin alphabet. Hardcover.
11.98
RRiF-ov računski plan za poduzetnike

RRiF-ov računski plan za poduzetnike

Mladen Habek, Vlado Brkanić
RRiF-plus, 2001.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
3.20
Upravljanje proizvodnjom (četvrto izdanje)

Upravljanje proizvodnjom (četvrto izdanje)

Roger G. Schroeder

"Upravljanje proizvodnjom" (četvrto izdanje) – Roger G. Schroeder pruža temeljit pregled ključnih aspekata proizvodnog menadžmenta.

Mate d.o.o, 1999.
Croatian. Latin alphabet. Hardcover.
18.48
Financijska tržišta i institucije

Financijska tržišta i institucije

Frederic S. Mishkin, Stanley G. Eakins

"Financijska tržišta i institucije" autora Frederica S. Mishkina i Stanleyja G. Eakinsa (izdanje iz 2005.) pruža sveobuhvatan pregled financijskih sustava, istražujući ulogu financijskih tržišta, institucija i instrumenata u ekonomiji.

Mate d.o.o, 2005.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
31.48