Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Philip Kotler, John T. Bowen, James C. Makens

Knjiga pruža sveobuhvatan pregled marketinških strategija i alata prilagođenih specifičnostima ugostiteljske i turističke industrije, s fokusom na kreiranje vrijednosti za goste i postizanje konkurentske prednosti.

Sveučilišni udžbenik u četiri poglavlja pruža uvid u praktičan način svladavanja osnovnih koncepcija i metoda modernoga marketinga u ugostiteljstvu i hotelijerstvu. Prvo poglavlje usmjereno je prema razumijevanju marketinškoga procesa, drugo tumači razvoj marketinških prilika i strategija, a treće razvoj marketinškoga spleta, dok se zadnje bavi upravljanjem marketingom. Osim teorije, izdvojeni ključni pojmovi, pitanja za raspravu, praktični primjeri, vježbe na internetu, konkretni slučajevi, pojmovnik i kazalo čine ovaj opsežni udžbenik iznimno kvalitetnim.

Naslov izvornika
Marketing for hospitality and tourism
Prijevod
Ivana Grabar
Dimenzije
26 x 21 cm
Broj strana
932
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2011.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Marketing management / Upravljanje marketingom

Marketing management / Upravljanje marketingom

Philip Kotler

Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.

Informator, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
14,98
Kaotika

Kaotika

Philip Kotler, John A. Caslione

Upravljenje i marketing u turbolentnim vremenima. Neophodan vodič poslovnim vođama koji nastoje preživjeti današnje ekonomske oluje, a žele i napredovati u neizbježnim turbolencijama sutrašnjice.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano s ovitkom.
5,24
Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Philip Kotler, Kevin Lane Keller

"Upravljanje marketingom" (12. izdanje, 2008.) autora Philipa Kotlera i Kevina Lanea Kellera jedno je od najutjecajnijih djela iz područja marketinga.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
23,10
Istra: turistički vodič

Istra: turistički vodič

Andre Mohorovičić

Turistički vodič

24 sata, 1997.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
9,68
Varaždin : foto-vodič, turistički vodič, photo-führer

Varaždin : foto-vodič, turistički vodič, photo-führer

Zlatko Smerke, Ivica Kunović, Branka Capan

U prilogu rasklopne karte : Varaždin -plan grada i Okolica Varaždina.

Novinsko izdavačka i štamparska radna organizacija, 1982.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
9,98
Stari Grad

Stari Grad

Stari Grad grad je na otoku Hvaru u Hrvatskoj, u Splitsko-dalmatinskoj županiji.

Faros.
Talijanski. Latinica. Broširano.
4,26