Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu

Philip Kotler, John T. Bowen, James C. Makens

Knjiga daje sveobuhvatan pregled marketinških strategija i alata prilagođenih specifičnostima ugostiteljske i turističke industrije, sa fokusom na stvaranje vrednosti za goste i postizanje konkurentske prednosti.

Univerzitetski udžbenik u četiri poglavlja pruža uvid u praktičan način savladavanja osnovnih pojmova i metoda savremenog marketinga u ugostiteljstvu i hotelijerstvu. Prvo poglavlje je usmereno na razumevanje marketinškog procesa, drugo objašnjava razvoj marketinških mogućnosti i strategija, a treće razvoj marketing miksa, dok se poslednje bavi marketing menadžmentom. Pored teorije, odabrani ključni pojmovi, pitanja za diskusiju, praktični primeri, onlajn vežbe, konkretni slučajevi, pojmovnik i indeks čine ovaj sveobuhvatan udžbenik izuzetnog kvaliteta.

Naslov originala
Marketing for hospitality and tourism
Prevod
Ivana Grabar
Dimenzije
26 x 21 cm
Broj strana
932
Izdavač
Mate d.o.o, Zagreb, 2011.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Kaotika

Kaotika

Philip Kotler, John A. Caslione

Upravljenje i marketing u turbolentnim vremenima. Neophodan vodič poslovnim vođama koji nastoje preživjeti današnje ekonomske oluje, a žele i napredovati u neizbježnim turbolencijama sutrašnjice.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano s omotom.
5,24
Marketing management / Upravljanje marketingom

Marketing management / Upravljanje marketingom

Philip Kotler

Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.

Informator, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
14,98
Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Philip Kotler, Kevin Lane Keller

"Upravljanje marketingom" (12. izdanje, 2008.) autora Philipa Kotlera i Kevina Lanea Kellera jedno je od najutjecajnijih djela iz područja marketinga.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
23,10
Cool Hotels - Cool Prices

Cool Hotels - Cool Prices

Bärbel Holzberg

Ovaj vrlo koristan vodič prikazuje smještajne kapacitete diljem svijeta u kojima možete uživati ​​u vrhunskom gostoprimstvu, uključujući pristupačne hotele u različitim mjestima, ovaj vodič omogućuje da vaše fantazije o odmoru postanu stvarnost.

teNeues, 2006.
Engleski. Latinica. Tvrde korice.
6,68
Ville Venete

Ville Venete

Giamberto Petoello, Cesare Gerolimetto

Kroz mnoštvo fotografija u boji propraćenih tekstom možete vidjeti i upoznati se sa povijesti vile Venete.

Tassotti editore, 2002.
Engleski. Latinica. Broširano.
7,64
Acropolis of Athens

Acropolis of Athens

Olympic color.
Engleski. Latinica. Broširano.
9,98