
The Islamic Revolution of Iran. A Sociological Study (Vol. I)
Jedan primjerak je u ponudi
Jedan primjerak je u ponudi
Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.
Doznajte zašto je Google najuspješnija i najpoželjnija svjetska tvrtka.
Najvažnija lekcija iz knjige “Vanjska trgovina - kako poslovati s inozemstvom” je razumijevanje međunarodnih trgovačkih običaja, izraza i pravila.
"Osnove marketinga" (2006) autora Philipa Kotlera, Veronice Wong, Johna Saundersa i Garyja Armstronga jedna je od najutjecajnijih knjiga o marketingu.
Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.
Blažo Mandić došao je u Kabinet Predsjednika Republike iz Bosne i Hercegovine 1954. godine, i tu ostao do kraja Titovog Života.
Moderni menadžment (10. izdanje) autora Samuela C. Certa i S. Trevisa Certa pruža temeljit pregled suvremenih menadžerskih principa, tehnika i praksi.