Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Barry L. Reece, Gerald L. Manning

Savremena prodaja je najprodavaniji udžbenik koji prati promenljive tržišne uslove kao i sve veća očekivanja kupaca. Svrha svakog novog izdanja Savremene prodaje je da ovaj udžbenik učini što praktičnijim i primenljivijim.

Knjiga Suvremena prodaja – Stvaranje vrijednosti za kupca pruža sveobuhvatan pregled modernih prodajnih strategija s naglaskom na stvaranje dugoročne vrijednosti za kupce. Autor(i) istražuju kako se prodajni proces evoluirao iz tradicionalnog pristupa fokusiranog na proizvod ka savremenim metodama usmjerenim na razumijevanje potreba kupaca, izgradnju odnosa i pružanje rješenja koja donose dodatnu vrijednost. Kroz teorijske koncepte, praktične primjere i studije slučaja, knjiga analizira ključne aspekte prodajnog menadžmenta, pregovaranja, upravljanja odnosima s kupcima (CRM), kao i utjecaj digitalizacije i novih tehnologija na prodajne procese. Namijenjena je studentima, menadžerima, prodajnim profesionalcima i svima koji žele unaprijediti svoje prodajne vještine i razumjeti kako efikasna prodaja doprinosi konkurentskoj prednosti i dugoročnom poslovnom uspjehu.

Naslov originala
Contemporary sales
Prevod
Zrinka Dujmović
Dimenzije
26 x 20 cm
Broj strana
554
Izdavač
Mate d.o.o, Zagreb, 2008.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Faktor uspjeha

Faktor uspjeha

Robert Sharpe, David Lewis

Knjiga je, jednostavno rečeno, psihoterapeutski priručnik uradi sam.

Biblioteka popularne psihologije, 1983.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,64
Ruska kapitalistička revolucija

Ruska kapitalistička revolucija

Anders Åslund
Dnevnik d.o.o., 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
23,99
Menadžment uredskog poslovanja (osmo izdanje)

Menadžment uredskog poslovanja (osmo izdanje)

Zane K. Quible

The book "Office Business Management" by Zane K. Quible, in its eighth edition from 2010, provides a comprehensive overview of the key aspects of office business management.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
20,10
Psihologija uspjeha II.

Psihologija uspjeha II.

Dale Carnegie

How to forget worries and find satisfaction in life.

Biblioteka popularne psihologije, 1981.
Hrvatski. Latinica. Broširano s omotom.
10,22
Makroekonomija, vodič za učenje

Makroekonomija, vodič za učenje

Olivier Blanchard, David W. Findlay

Olivier Blanchard's "Study Guide - Macroeconomics" is a companion material to his textbook, which through concise explanations, exercises and examples helps students better understand key macroeconomic concepts and models.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
23,00
Klasna borba i koncepcije razvoja

Klasna borba i koncepcije razvoja

Luka Marković

This work deals with the themes of class struggle and different conceptions of social and economic development, providing insight into sociological and economic theories relevant to the time.

Naprijed, 1978.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
5,984,78