Vodič za novi svijet: Zašto je uzajamno jamstvo ključ našeg oporavka

Vodič za novi svijet: Zašto je uzajamno jamstvo ključ našeg oporavka

Anatolij Uljanov, Michael Laitman

Zašto 1% svjetske populacije posjeduje 40% bogatstva? Zašto obrazovni sustavi širom svijeta proizvode nesretnu, slabo obrazovanu djecu? Zašto postoji glad?

Promjene koje su se dogodile u svijetu tijekom zadnjih nekoliko desetljeća upućuju na to da čovječanstvo postaje integrirani, međusobno povezani sustav, kao i ostali sustavi u Prirodi, stoga su zakonitosti koje opisuju uzajamne veze elemenata u Prirodi sada primjenjive i na ljudsko društvo. Dok cijela Priroda slijedi načelo uzajamnog jamstva – daj ono što možeš i dobij ono što trebaš – ljudi funkcioniraju na suprotan način: uzmi ono što možeš a daj ono što moraš. Novi svijet od nas zahtijeva da rekonstruiramo sve sustave i procese na temelju novog pristupa suradnje i uzajamnog jamstva, prema kojem smo svi jedni drugima jamci blagostanja. Najvažniji sustavi za uvođenje promjena jesu obrazovanje i mediji. Škole trebaju odgajati djecu za to da budu ljudi ili, još bolje, humani. Pristup uzajamnog jamstva dovest će nas do stvarne društvene pravde, pa stoga predstavlja ključ naše održivosti i prosperiteta te će nam omogućiti, osim ekonomske i financijske sigurnosti, povjerenje u život te unutarnji mir i sreću. Na prvi pogled možda se čini da je uzajamno jamstvo naivna predodžba, nepraktična u stvarnom životu. Međutim, provođenje pristupa uzajamnog jamstva ima stvarne implikacije na društvo i ekonomiju, od kojih su najvažniji pozitivna društvena klima, povećani viškovi i smanjeni životni troškovi.

Naslov izvornika
A guide to the New World
Prijevod
Andrea Bagović
Naslovnica
Inna Smirnova
Dimenzije
21,5 x 14 cm
Broj strana
158
Nakladnik
Antibarbarus, Zagreb, 2013.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Mikroekonomija (peto izdanje)

Mikroekonomija (peto izdanje)

Robert S. Pindyck, Daniel L. Rubinfeld

Ova knjiga pruža temeljit uvod u mikroekonomske principe.

Mate d.o.o, 2005.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
34,7431,27
Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

David H. Bangs

Mali i srednji poduzetnici moraju planirati na način koji je u poslovnom svijetu uobičajen i prihvaćen, kako bi se održali na tržištu.

Jakubin i sin, 1998.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,485,61
Izravni marketing

Izravni marketing

Marinko Kovačić, Đuro Horvat

Izravni marketing sasvim sigurno predstavlja jedno od najdinamičnijih područja marketinga, koje je tijekom svog razvitka mijenjalo i tehnike i oruđa djelovanja.

Otokar Keršovani, 2003.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,98
Makroekonomija, vodič za učenje

Makroekonomija, vodič za učenje

Olivier Blanchard, David W. Findlay

"Study Guide - Macroeconomics" Oliviera Blancharda popratni je materijal uz njegov udžbenik koji kroz sažeta objašnjenja, vježbe i primjere pomaže studentima da bolje razumiju ključne makroekonomske koncepte i modele.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
23,00
Prezentacijom do uspjeha

Prezentacijom do uspjeha

Jerry Weissman

Svjetski poznati savjetnik i prezentator Jerry Weissman u ovoj knjizi govori kako se povezati sa najtežom i najzahtjevnijom publikom i potaknuti ih na akciju.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,12
Financije za strateško odlučivanje

Financije za strateško odlučivanje

M. P. Narayanan, Vikram K. Nanda

Sve što trebaju znati nefinancijski menadžeri.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano s ovitkom.
6,36