Menadžer na mafijaški način – priručnik za korporativnog Machiavellija
Retka knjiga

Menadžer na mafijaški način – priručnik za korporativnog Machiavellija

V.

Satirični praktični vodič koji koristi mafijaške principe za uspeh u korporativnom svetu. Autor V. parodira poslovne strategije kroz prizmu organizovanog kriminala, nudeći savete za postizanje uspeha sa dozom humora i cinizma.

Knjiga se fokusira na strategije moći, manipulacije i kontrole u poslovnom okruženju. Ključne teme uključuju izgradnju lojalnosti, eliminisanje konkurencije i održavanje autoriteta. Autor sugeriše da menadžer mora biti lukav, prilagodljiv i spreman da pravi „prljave poteze“ kako bi osigurao dominaciju. Umesto nasilja, korporativna „mafija“ koristi psihološke igre, taktike pregovaranja i mrežu saveznika za postizanje ciljeva. Naglasak je na diskreciji, planiranju i upravljanju informacijama kao ključnim alatima.

Struktura knjige kombinuje anegdote, praktične savete i duhovite reference na mafijašku kulturu, kao što su filmovi „Kum“ ili „Sopranovi“. Iako je humorističnog tona, knjiga nudi realistične uvide u korporativnu politiku, hijerarhiju i dinamiku moći. On kritikuje licemerje poslovnog sveta, gde se etika često žrtvuje zarad profita.

Ukratko, knjiga je ironičan priručnik za ambiciozne menadžere koji žele da razumeju pravila igre u nemilosrdnom korporativnom svetu, uz upozorenje da uspeh dolazi sa cenom.

Naslov originala
The Mafia Manager: A Guide to the Corporate Machiavelli
Prevod
Branka Lucarić
Urednik
Svjetlana Veble
Dimenzije
19 x 12 cm
Broj strana
140
Izdavač
Veble Commerce, Zagreb, 2005.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Ideologija hrvatskog seljačkog pokreta

Ideologija hrvatskog seljačkog pokreta

Ivo Šarinić

Posveta autora: "Velikoj uspomeni besmrtnih hrvatskih seljačkih preporoditelja Dra Ante i Stjepana Radića."

Nakladni zavod Josip Čaklović, 1935.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
11,99
Dugovi stvarnost i mit

Dugovi stvarnost i mit

George Macesich
August Cesarec, 1987.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,98
Društveni marketing

Društveni marketing

Marcel Meler

Knjiga je namenjena zaposlenima u vanprivrednim delatnostima (društvenim, verskim, profesionalnim, političkim i dr.), u cilju rešavanja problema na način primeren tržišnim uslovima.

Ekonomski fakultet Osijek - EFOS, 1994.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,82 - 6,98
Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Philip Kotler, Kevin Lane Keller

„Upravljanje marketingom“ (12. izdanje, 2008) Filipa Kotlera i Kevina Lejna Kelera jedno je od najuticajnijih dela u oblasti marketinga.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
23,10
Upravljanje proizvodnjom (četvrto izdanje)

Upravljanje proizvodnjom (četvrto izdanje)

Roger G. Schroeder

„Upravljanje proizvodnjom“ (četvrto izdanje) – Rodžer G. Šreder daje detaljan pregled ključnih aspekata upravljanja proizvodnjom.

Mate d.o.o, 1999.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
18,48