Veliki val

Veliki val

Charlene Li, Josh Bernoff

Kako pobijediti u svijetu novih društvenih tehnologija.

Upravo sada vaši korisnici pišu o vašim proizvodima na blogovima i preoblikuju vaše reklame na YouTubeu. Oni vas definiraju na Wikipediji i napadaju na društvenim mrežama kao što je Facebook. Sve su to elementi društvenog fenomena velikog vala koji je trajno promijenio način na koji svijet funkcionira. Mnogim tvrtkama to predstavlja prijetnju. Vi to možete shvatiti kao prednost. U knjizi Veliki val dvoje vodećih analitičara iz tvrtke Forrester Research opisuju kako možete okrenuti međusobno povezivanje korisnika u svoju korist. U 25 stvarnih primjera iz čitavog svijeta (od zdravstvene skrbi, preko maloprodajnih trgovina i proizvoda za korisnike do poslovnih usluga) Li i Bernoff pokazuju kako vodeće tvrtke prikupljaju podatke, ostvaruju prihod, štede novac iaktiviraju svoje korisnike. Bilo da se bavite marketingom, istraživanjem, korisničkom podrškom, prodajom, razvojem ili čak vođenjem čitave tvrtke,ovdje se nalaze savjeti upravo za vas, potkrijepljeni stvarnim podacima o povratu ulaganja koji dokazuju da ti savjeti djeluju.

Veliki val temelji se na podacima prikupljenima od korisnika i na iskustvu s desecima različitih tvrtki. Vidjet ćete kako su marketinški stručnjaci iz Procter & Gamblea dokazali da je suptilni marketing u zajednici četiri puta učinkovitiji od televizije, kako Best Buy koristi inteligenciju više od tisuće svojih zaposlenika unutar vlastite društvene mreže, kako se Dell promijenio uključivši podatke prikupljene od korisnika u gotovo svaki odjel te kako je jedna vinarija iz Južne Afrike udeseterostručila prodaju uz pomoć blogera, YouTubea, Facebooka i svakog drugog alata novih društvenih tehnologija. Ovaj trend ne možete ignorirati. Pročitajte Veliki val i naučite kako ga zajahati. Više nema povratka.

Kratki sadržaj:

Razumijevanje velikog vala: Zašto veliki val i zašto upravo sada? Džiju-džicu i tehnologije velikog vala Društveno-tehnografski profil

Kako iskoristiti veliki val: Strategije za primjenu velikog vala Osluškivanje velikog vala Obraćanje velikom valu Aktiviranje velikog vala Kako pomoći velikom valu da sam sebi bude podrška Uključivanje velikog vala

Veliki val donosi promjene: Kako će povezivanje s velikim valom promijeniti vašu tvrtku Veliki val u vašoj tvrtki Budućnost velikog vala

Dimenzije
24 x 16 cm
Broj strana
230
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2010.
 
Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Financijski šok: globalna panika i vladine sanacije

Financijski šok: globalna panika i vladine sanacije

Mark Zandi

Kriza drugorazrednih kredita prouzročila je slom financijskog tržišta i svjetsku ekonomsku krizu. Autor na jednostavan i pregledan način objašnjava uzroke krize od sloma vlasništva nekretnina do pogrešaka Alana Greenspana, bivšeg predsjednika FED-a.

Mate d.o.o, 2017.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
23,38
Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

"Osnove marketinga" (2006) autora Philipa Kotlera, Veronice Wong, Johna Saundersa i Garyja Armstronga jedna je od najutjecajnijih knjiga o marketingu.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,28
Primijenjena matematika za poslovanje, ekonomiju, znanosti o živom svijetu i humanističke znanosti

Primijenjena matematika za poslovanje, ekonomiju, znanosti o živom svijetu i humanističke znanosti

Raymond A. Barett, Michael R. Ziegler, Karl E. Byleen

Ova knjiga daje odličan uvod u sve matematičke discipline koje se primjenjuju u društvenim znanostima, osobito ekonomiji, ali i prirodnim znanostima.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
26,54
Herojsko vodstvo

Herojsko vodstvo

Chris Lowney

Knjiga "Herojsko vodstvo" opisuje načela vodstva inspirirana isusovačkim metodama, ističući disciplinu, prilagodljivost i viziju kao ključne elemente uspješnog vodstva.

Mate d.o.o, 2005.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
18,00
International Dictionary of Hospitality Management

International Dictionary of Hospitality Management

Međunarodni rječnik ugostiteljskog menadžmenta nezaobilazan je pratitelj za sve one koji rade ili studiraju u području ugostiteljskog menadžmenta.

Butterworth-Heinemann, 2008.
Engleski. Latinica. Broširano.
17,34
Afrika u usponu

Afrika u usponu

Vijay Mahajan

S više od 900 milijuna potrošača, afrički kontinent je jedno on najbrže rastućih tržišta.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
11,98